Malmö 22-23/10

andcar

Well-known member
Snart är jag på väg söderut och hoppas på att kunna sammanstråla med några glada kaffe-vänner i Malmö. (Göteborgsdelen är redan uppstyrd.)
Hur ser det ut för er måndag-tisdag i veckan som kommer? När/vad/hur?
 

andcar

Well-known member
Stockholmsdelen då?
-Det är sådant här som kallas för mobbing... Tyvärr är det bara Malmö o Göteborg som drabbas av mig den här gången. Men nästa gång får det väl bli Clover i Sthlm. :) Det är två olika födelsedagar som har styrt reseplaneringen.
Men nästa gång... :)
 

Stenqvist

www.danstenqvist.com
Har tenta på måndag för bövelen! Jag är i dimma just nu :) Vi ska shoota Mattias Sjöbeck på eftermiddagen på tisdag, men såklart jag är med på något!
 

andcar

Well-known member
Tisdag? Starta hos Mattias på Te & Kaffehuset o sedan lämna han och Danne ensamma med kameran medan vi andra rör oss vidare.
Funkar? Tid?
 

Lars

Well-known member
För min del kan jag nog komma loss så att jag kan vara i stan vid 16-tiden. Bör kunna hinna med några ställen i alla fall. Nesta kan man t ex med fördel ta lite senare på rundan. De stänger klockan 19. Solde stänger 18.30. En del andra ställen stänger klockan 18.

Jag kan komma till Mattias eller möta upp någon annanstans på rundan.
 

andcar

Well-known member
Låter som vi siktar på att börja runt 16 hos Mattias.
Jag har lite halvtajt med tid (fått bra med hjälp att klämma in lite olika andra saker) så jag måste avvika senast 18... Lite taskig känner jag mig men kommer att finnas från 16 hos Te & Kaffehuset!
 

Lars

Well-known member
Martin, klart att du skall hänga på! Jag försöker vara hos Mattias klockan 16. Dan kommer också att finnas på plats från klockan 16.
 

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,467
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp