Sidan 12 av 17 FörstaFörsta ... 21011121314 ... SistaSista
Resultat 89 till 96 av 134

Ämne: Koppi

Citat Ursprungligen postat av treefinger Visa inlägg
    Var får man tag på nyrostad koppi i stockholm?
    Jag åker upp till Stockholm på fredag och hade kanske kunnat köpa med mig lite om du/ni är sugna? Då blir det dessutom tokfärskt
    kräm café - Helsingborg

treefinger: Baristashopen tar hem kaffe från Koppi ibland. Eftersom det rostas efter din beställning är det tokfärskt.

http://www.baristashopen.se/

Citat Ursprungligen postat av Axel Visa inlägg
    Jag åker upp till Stockholm på fredag och hade kanske kunnat köpa med mig lite om du/ni är sugna? Då blir det dessutom tokfärskt
    Det låter som en förträfflig idé!

Citat Ursprungligen postat av bodwigg Visa inlägg
    treefinger: Baristashopen tar hem kaffe från Koppi ibland. Eftersom det rostas efter din beställning är det tokfärskt.

http://www.baristashopen.se/
    Tackar för tipset, ska lägga upp sidan som bokmärke å handla därifrån lite framöver.
    latte art | Jag har inte tid att dricka dåligt kaffe

Förresten, vad rekommenderar ni från Koppi? Red Clay låter fin, dessutom är jag nyfiken på balmaadi. Tror jag nöjer mig med två påsar.
    latte art | Jag har inte tid att dricka dåligt kaffe

Koppis kaffe finns ju på Kaffemaskinen i Sthlm också.
    -------------------------------------------------------
    Sveriges enda webbutik med 100% brygg.
    Kaffe. På riktigt.

Förresten, vad rekommenderar ni från Koppi? Red Clay låter fin, dessutom är jag nyfiken på balmaadi. Tror jag nöjer mig med två påsar.
    Balmaadin är trevlig för att vara från indien. Red Cley är en superb Blandning. Operation Cherry Red är oerhört lik Arichan och Don Mayo Honneyn är syrligt söt som jag tror du skulle gilla!
    kräm café - Helsingborg

La Aurora, Colombia! Sött, krämigt, fruktigt.

Köpte precis La Pearla COE och Charles helt nya Rwanda kom imorse och rostades bara för någon timme sedan! Den sägs vara galen.
    kräm café - Helsingborg

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •