Sidan 7 av 17 FörstaFörsta ... 56789 ... SistaSista
Resultat 49 till 56 av 134

Ämne: Koppi

Mellqvist tar 25 kronor för en kanna brygg, det tycker jag är schysst.
    De höjer snittinköpet för de som bara köper en enkel och erbjuder mervärde för de som köper cappucino.

Tror dessvärre inte Koppi kommer dansa kring den gamla skolans vals längre. Priset kommer landa runt 28kr för en storkopp press, det är på tiden att vi tar betalt för riktigt kaffe....
    kräm café - Helsingborg

Fick en riktigt smaskig presskanna med Aricha #17 i lördags. Dessutom fick vi smaka på en riktigt trevlig Colombia 90+ (har tyvärr glömt namnet) som espresso. Fantastiskt söt och god. Mycket inspirerande upplevelse!

Citat Ursprungligen postat av Lars Visa inlägg
    Fick en riktigt smaskig presskanna med Aricha #17 i lördags. Dessutom fick vi smaka på en riktigt trevlig Colombia 90+ (har tyvärr glömt namnet) som espresso. Fantastiskt söt och god. Mycket inspirerande upplevelse!
    Det var Auroran du fick smaka, den är nästan ännu bättre som press!
    kräm café - Helsingborg

Mrjohan var du må hända och köpte lite lösvikt på Koppi idag runt 12snåret?
    kräm café - Helsingborg

Yes box alright! Jag käkade lunchmacka, drack presskannekaffe och köpte bönor. Satt du där och häckade?

Jag satt vid baren och häckade med några koppar brygg/press och espresso Nästa gång haffar jag dig. Vad blev det för kaffe ?
    kräm café - Helsingborg

Denna gång en påse Milstones till espressomaskinen och en påse spännande indiskt, Balmaadi Estate, till aeropressen (eller kanske även den som espresso... måste testas).

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •