www.bagarenochkocken.se

kihlen

bagarenochkocken.se
www.bagarenochkocken.se har utökat sin service genom att öppna en välsorterad butik vid Härlanda fängelse i Göteborg. Stort sortiment av Espressomaskiner och kvarnar från Isomac, Gaggia, Saeco, Ascaso, Francis Francis, KitchenAid. Espressobönor från Johan och Nyström, Cafe Mauro, Monteriva, Illy m.m
Det finns även möjlighet att sitta ner och njuta av en Espresso (kanske har du gjort din egen i en av våra demomaskiner)
 

Bilagor

  • dsc_0265_1181981759.jpg
    dsc_0265_1181981759.jpg
    65.8 KB · Visningar: 62
  • bagarenochkockenbutik7.JPG
    bagarenochkockenbutik7.JPG
    164.2 KB · Visningar: 59

lupoo

Well-known member
OK kihlen. Jag hittar fyra inlägg i formet av dig och alla handlar om Bagaren och Kocken. Så kliv fram ur skuggan och presentera Dig! Du vet detta med trovärdighet osv.
 

Akoa

Well-known member
Håller med om att det är fult att skriva "XXX har utökat SIN service" borde stå "VÅR" service, eller hur?

Dock är det kul att butikerna vågar sig in i forumet! Ge er tillkänna utan att smyga bara...
 

kihlen

bagarenochkocken.se
Bagaren och Kocken

Hej.
Ursäkta att jag inte presenterade mig
Jag heter Ulf Kihlberg och driver Bagaren och Kocken tillsammans med min fru. Vi har funnits på nätet sedan 2005 och i Maj 2007 öppnade vi även en "Riktig butik" i Härlanda, Göteborg. Eftersom vi har ett stort sortiment av kvalitets Espressomaskiner, kaffebönor, m.m tyckte jag att det skulle vara intressant för läsare av detta forum att få reda på vår existens.
 

Thomas

Well-known member
Ännu roligare blir det om ni vågar göra något som inte "alla andra" i Espresso-branschen redan gör, det vill säga säljer samma märken och samma maskiner. Det finns gott om alternativ där ute, våga ta hem något mindre känt, i ett mindre antal. Olikhet särskiljer och det kan kanske vara ett sätt att hitta en tydligare profil?
 

svartvest

Well-known member
Maskin som man skulle vilja se här är Bezzera(Domus Galatea) och sjävklart Dalla Corte.

Men det är bara tips....
 

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,467
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp