Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234
Resultat 25 till 32 av 32

Slutresultat!

Kommentarer överflödiga!

Administrator Molarins avatar
    Reg.datum
    mar 2006
    Men slutspelet är kvar...

Men hur räknar vi ihop det då? Börjar man inte på 0 igen i slutspelet? Räknar vi ihop det sen???
    (jag hade redan börjat att fira dessutom sitter jag som på nålar just nu BHC skall just till att börja spela sudden mot Björklöven 2-2 efter full tid, svettigt värre..)

Hörruu Molarin, då får Du ta och fixa så att RiktigtKaffe ligan finns på Dreamteam slutspelet. Jag sökte nu och det fanns ingen liga.
    Är hockeytaggad NU. Rider på en enorm framgångsvåg just nu (hockeymässigt)

Administrator Molarins avatar
    Reg.datum
    mar 2006
    Måste man köpa nya lag, alltså?

Ojoj... Ska vi säga att det är över nu då?

Vad säger de andra "Coacherna"? Jag tänka mig både att köra och att avsluta nu!

För min del kan det lika väl vara över. Jag har så himla lite tid över. (kan man säga så). Fast resultatet talar ju för sig själv grattis Lupoo du har gjort dig förtjänt av en fin present och min vördnad.
    Måste säga att det ändå varit roligt att ha detta, vi får dra igång det till nästa år igen. Nu är det bara sm guld för de blå tjurarna som gäller hoppas det går bra för dem.

Jag kom först om man läser upp och ner.
    Gott Kaffe får man hemma
    Motto: Dagens gitarrister hugger för lite ved.

Men vad fasen! Varför var jag inte med på den här tiden? Hockey och kaffe. Mina två stora passioner förenade, kanske enda gången någonsin.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •