Hockey- och kaffetävling!

Maestro Andreas

Well-known member
Mitt benknäckar lag har klättrat lite i listan men det är svårt att komma ifatt das presidente, han får väl köpa sig nått riktigt fint till sig själv hehe, men skam den som ger sig.
 

lupoo

Well-known member
Slutresultat!

2321352582_f3109e7780.jpg

Kommentarer överflödiga! :D
 

lupoo

Well-known member
Men hur räknar vi ihop det då? Börjar man inte på 0 igen i slutspelet? Räknar vi ihop det sen???
(jag hade redan börjat att fira :blush: dessutom sitter jag som på nålar just nu BHC skall just till att börja spela sudden mot Björklöven 2-2 efter full tid, svettigt värre:unsure:..)
 

lupoo

Well-known member
Hörruu Molarin, då får Du ta och fixa så att RiktigtKaffe ligan finns på Dreamteam slutspelet. Jag sökte nu och det fanns ingen liga.
Är hockeytaggad NU. Rider på en enorm framgångsvåg just nu (hockeymässigt) ;)
 

Maestro Andreas

Well-known member
För min del kan det lika väl vara över. Jag har så himla lite tid över. (kan man säga så). Fast resultatet talar ju för sig själv grattis Lupoo du har gjort dig förtjänt av en fin present och min vördnad.
Måste säga att det ändå varit roligt att ha detta, vi får dra igång det till nästa år igen. Nu är det bara sm guld för de blå tjurarna som gäller hoppas det går bra för dem.

Jag kom först om man läser upp och ner. :)
 

BloodyMezzo

Well-known member
Men vad fasen! Varför var jag inte med på den här tiden? Hockey och kaffe. Mina två stora passioner förenade, kanske enda gången någonsin. :(
 

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,468
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp