Stenhårda puckar !

Maestro Andreas

Well-known member
Nu när äntligen hockey säsongen har dragit igång igen så känns det alltid härligt. Nu är det inte bara hårda puckar i knockboxen längre, utan även runt om i landets fina arenor. Själv tror jag att denna säsong kommer attt bli mycket bra, med mycket fart och offensivt spel. Så vad har vi för anhängare av hockey här på forumet själv hejjar jag på HHHHHHHHHHHHHVVVVVVVVVVVVVVVV BBBBBLLLLLLLÅÅÅÅÅÅÅÅ. Vilket oxå leder serien inte helt ovanligt, utan väldigt vanligt. Per Ledin gjorde ett fett snyggt mål ikväll mot djurparks laget, tyvärr starkt av dem att spela oavgjort mot de stora blå tjurarna.
? till modo vad gör ni för nått..:)
 

lupoo

Well-known member
Hockey är kul!
Min son håller stenhårt på HV, själv är jag en mas i förskingringen men boende i Borås med ett lag som är debutanter i allsvenskan. Ser fram mot mötet mellan BHC och LIF. Något schizoid känner jag mig inför detta.
 

kit_brenner

Well-known member
Guldet skall hem till Karlstad igen. Realistiskt sett kanske inte i år (iallafall inte med nuvarande backbesättnig), men hem skall det. Förr eller senare. Årets rookie lirar dock i Karlstad, Brunnström, en svensk sniper tror jag bestämt.
 

Forumstatistik

Trådar
14,658
Inlägg
155,672
Medlemmar
19,355
Senaste medlemmen
peter.ohlsson
Topp