Kafferunda Göteborg 24/10

andcar

Well-known member
Håller med om att den var i syrligaste laget. Men de pratade om att de håller på att göra om den liteför att den ska bli lite mer välbalanserad.
 

Molarin

Well-known member
Håller med om att den var i syrligaste laget. Men de pratade om att de håller på att göra om den liteför att den ska bli lite mer välbalanserad.

Det var en välkommen nyhet! Jag är inte riktigt kompatibel med deras nuvarande blend och lite mindre syrlighet skulle uppskattas.
 

andcar

Well-known member
Stod vid er i "kön" när vi skulle betala för våran kurs :cool:
-Jasså, det var du! Du o din son hamnade mitt i vårat lilla kaos... Blev lite rörigt i bland när man kommer in ett gäng med nördar som skall sätta tänderna i kaffet.
Nästa runda är nog inga probs, blir nog utan mig. För jag hoppas att ni klarar av att bestämma er för ett datum även om jag inte kommer ner. ;)
 

frX

Well-known member
-Jasså, det var du! Du o din son hamnade mitt i vårat lilla kaos... Blev lite rörigt i bland när man kommer in ett gäng med nördar som skall sätta tänderna i kaffet.
Nästa runda är nog inga probs, blir nog utan mig. För jag hoppas att ni klarar av att bestämma er för ett datum även om jag inte kommer ner. ;)

Erhm.. Det var jag och min far ;)
 

frX

Well-known member
-My bad. Sorry! :blush:
Kul att du har dragit med pappa ner i kaffeträsket. Hoppas att kursen blir givande. Återkommer du med en liten rapport på vad ni har gjort där?

Det är lungt ;) Det var en intressant kurs, den är dock riktad mot de som precis köpt sin första maskin (upplevde jag det som iaf) så för min far som fortfarande har min gamla C3 (och aldrig läst här på forumet) så var det mycket givande! Per körde mycket historia och teori, sen fick vi gå bakom spakarna på deras zocco.
Pappa har nog förståt att han behöver lite nya maskiner i köket nu iaf :lol: och vi hänger gärna med på nästa träff!
 

Forumstatistik

Trådar
14,656
Inlägg
155,656
Medlemmar
19,354
Senaste medlemmen
EMJ
Topp