Kaffeträff i Malmö

svartvest

Well-known member
Nu kan jag inte låta bli att slänga ut en fråga?

Vad sägs om en träff i kaffetstecken den 24/10 alt 25/10. Jag skall ner på personalresa och har inte inbokat vad jag vet på kvällarna.

Skulle vara roligt att se er live och uppleva ett jam live och inte bara se på bilder på glada skåningar.

Kan ta med mig något malningsbart från Costas...
 

mrjohan

Well-known member
Jag håller med! Visst ska vi se till att ta hand om våra vänner i norr. Ett riktigt jam på skånevis vore ju skoj! :cool:
 

andcar

Well-known member
Lite dumt att jag kommer att finnas där nere den 22'a och ev den 23'e. Synd att inte kunna hänga på...
För vem vill inte kunna få vara med på ett äkta Malmö-jam? :)
 

Axel

Well-known member
Jag och Arvid hade gärna hakat på , men har ju fullt upp på cafét. Säg en tid så ska vi se om vi kan lösa det!
 

Axel

Well-known member
Inte malmö riktigt, men koppi i helsingborg har ju invigning imorgon. Så dit ska jag, arvid och dan. Några fler som ska dit kanske
 

Joakim C

Well-known member
Torsdag kväll ska jag på en grej med jobbet och onsdag har jag Polska, men den är 18.35-20.00(Polskan) som om det är innan/efter dyker jag gärna upp.
 

Stenqvist

www.danstenqvist.com
På tisdag ska vi filma hos Mattias från ca 16 och framåt. Det är alltid bra med snygga statister. Vid 18 är det dock privat samtal mellan mig och Mattias med kameran på...:)
 

AA

Skottjägare
Vilken dag blir det? 24:e eller 25:e?

Den 24:e skulle jag nog kunna klämma in nåt på kvällen.

/AA
 

mrjohan

Well-known member
Jag skulle kunna hänga med på en barrunda på torsdag, den 25:e.
16.00 hos Mattias på Te & Kaffehuset?
 
Topp