Buggrapportera!

henrico

Well-known member
Flödet funkar fint nu.

Är Admin = Molarin också men som glömt att byta användare eller är Admin en annan person? :)
 

GLC

Well-known member
Är det bara jag som fått 50 meddelanden som gräns i PM eller är det standard numera?
 

GLC

Well-known member
Det tycker jag. Jag har tömt min skickat då jag fick upp varningen så nu är det inga problem.

Bra jobbat Molarin.
 

GLC

Well-known member
Jag har nu skickat 2 PM men inga har hamnat i Skickat-mappen. Vet ej om de gått iväg eller inte. Kan du kolla?
 

MangeH

Well-known member
Jag har nu skickat 2 PM men inga har hamnat i Skickat-mappen. Vet ej om de gått iväg eller inte. Kan du kolla?

Funderar på om inte default inställningen för detta har ändrats iom uppgraderingen.
Jag var tvungen att gå in i min profil och välja att den ska spara i skickat mappen.
 
Senast ändrad:

PekkaB

Well-known member
Ooops! Min kaffesida är plötsligt blåbärsmjölksfärgad. Ska det va så? Såg ett tips från typ 2007 i början av denna tråd med förslag om att rensa cache och cookies men det hjälper inte :(
 

martink78

Well-known member
Jag vill rapportera en allvarlig bugg!
Det står numera "Senior Member" för oss som tidigare titulerades kaffenörd, eftersom jag ganska nyligen fyllt jämn har jag nog med åldersnojja även utan att RK kallar mig "Senior"!
 

hrbrun

Well-known member
Jag vill rapportera en allvarlig bugg!
Det står numera "Senior Member" för oss som tidigare titulerades kaffenörd, eftersom jag ganska nyligen fyllt jämn har jag nog med åldersnojja även utan att RK kallar mig "Senior"!

hear hear! jag är mycket hellre kaffenörd än senior medlem.
 

duenorth

Well-known member
Skulle vilja att länkar skulle synas lite bättre. Som det är just nu syns det knappt att det är en länk.
En underline eller bold skulle vara en enkel lösning.
 

djneo

Well-known member
Vore kul om alla gamla bilder man hade lagt upp som album kan komma fram igen. Var kul och sitta och surfa runt bland allas bilder.
 

Forumstatistik

Trådar
14,664
Inlägg
155,698
Medlemmar
19,363
Senaste medlemmen
IsseBisse
Topp