var köper jag digitalvåg?

AA

Skottjägare
Det beror ju lite på vad du menar med Stockholm men jag skulle rekommendera Ebay (som ju nås även från Stockholm).
Där finns mängder av modeller att välja mellan och t.ex. 0,1g 0-600g går på runt 130:- plus en 50:- i frakt.

Finns Biltema i Stockholm så har dom en hygglig våg för strax under 2-hundringen.

/AA
 

alexanderruas

Well-known member
jag har haft en våg som jag trodde var bra men som diffar +-1g. det blev ju inte alls så exakt som jag ville ha det. vill mest använda den för att mäta upp bönor innan och ibland efter malning till espresson.
vill helst ha en som max diffar på +-0,1g

a
 

Musicman

Well-known member
Hej,

Jag har den från Biltema - funkar bra tycker jag. Vill man ha ännu bättre exakthet är det väl bara en prisfråga antar jag. Finns ju svindyra vågar lite överallt...

Musicman
 

Pac

Maskindoktorn
Jag har en våg från ebay som mäter +- 0.1g. Den är helt OK och drar inte för mycket batterier.
 

Lars

Well-known member
Jag kör på Jula-vågen för 199. Är mycket nöjd än så länge. Jag kommer nog att köpa en riktig om ett tag, nu när jag vet att jag använder den dagligen.
 

ts

Well-known member
Skämt-butiken Jula hade inga när jag var dit så köpte en våg som klarar hundradels gram på tradera för drygt 300 kr.
 

Lars

Well-known member
Skämt-butiken Jula hade inga när jag var dit så köpte en våg som klarar hundradels gram på tradera för drygt 300 kr.

Butikerna är ett skämt, men vågen är bra (än så länge). Jag kollade lagerstatus på nätet innan jag åkte dit. Dock ingen 100%-ig garanti för att prylen finns inne när man väl kommer dit, eftersom det sista exemplaret teoretiskt kan vara sålt medan man är på väg dit.
 

Forumstatistik

Trådar
14,630
Inlägg
155,466
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp