Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 8 av 15

var köper jag digitalvåg?

i stockholm?

tackar på förhand.

a
    alexander ruas, www.ruas.com - en espresso i handen är bättre än tjugo i skogen!
    www.flickr.com/coffeeruas/

Jag köpte en liten våg på Jula. Inte direkt centrala Stockholm, men Stockholm likväl.
    http://www.jula.se/Butik/docs/produk...f_id=SE-821015

Skottjägare AAs avatar
    Reg.datum
    nov 2006
    Det beror ju lite på vad du menar med Stockholm men jag skulle rekommendera Ebay (som ju nås även från Stockholm).
    Där finns mängder av modeller att välja mellan och t.ex. 0,1g 0-600g går på runt 130:- plus en 50:- i frakt.

Finns Biltema i Stockholm så har dom en hygglig våg för strax under 2-hundringen.

/AA

Citat Ursprungligen postat av AA Visa inlägg
    Finns Biltema i Stockholm så har dom en hygglig våg för strax under 2-hundringen.

/AA
    Fickvåg 199:- för att vara exakt (Den tycker tysken är rolig ). Fungerar bra! Använder när jag väger upp bönor för presskanna/santos.

jag har haft en våg som jag trodde var bra men som diffar +-1g. det blev ju inte alls så exakt som jag ville ha det. vill mest använda den för att mäta upp bönor innan och ibland efter malning till espresson.
    vill helst ha en som max diffar på +-0,1g

a
    alexander ruas, www.ruas.com - en espresso i handen är bättre än tjugo i skogen!

Citat Ursprungligen postat av Peter Visa inlägg
    Jag köpte en liten våg på Jula. Inte direkt centrala Stockholm, men Stockholm likväl.
    http://www.jula.se/Butik/docs/produk...f_id=SE-821015
    den från Jula verkar väl fungera. har du eller ngn annan erfarenhet av den?

a

Hej,

Jag har den från Biltema - funkar bra tycker jag. Vill man ha ännu bättre exakthet är det väl bara en prisfråga antar jag. Finns ju svindyra vågar lite överallt...

Musicman

Vad har ni för vågar?

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •