Nu kan du se Dan Stenqvist röra på sig!

Molarin

Well-known member
pilot2.jpg


Från och med i höst kommer Dan Stenqvist att publicera intervjuer med kända kaffeprofiler på sin blogg. I flytande form, dvs med rörliga bilder. Dan själv kommer att agera reporter och hans kollega Thor-Björn på Kreativiteket ska stå bakom kameran.

Redan nu kan du se ett kort klipp där Dan berättar om sin blogg. Vi ser med spänning fram emot första intervjun...

Dans blogg finns som alltid på www.danstenqvist.com
 

Stenqvist

www.danstenqvist.com
Hallå vänner!

Kanske skulle riktigtkaffe.se kunna samla ihop sig kring en gemensam fråga man skulle vilja ställa till Mr Westesson? Tanken slog mig precis och tänkte att det var bäst att skotta upp den här direkt.
 

niad

Well-known member
Verkligen snygg produktion. Såg den utan ljud då frugan sover än och jag inga lurar har men det kändes som ett proffsreportage som mycket väl skulle kunna sändas i tv. Jag fick inte filmen att funka direkt från länken utan det kom bara upp ett svart fönster, jag fiskade upp adressen till filen ur koden och då rullade den på fint i Mplayer. Detta var verkligen ett spännande projekt, tack Dan.
 

andcar

Well-known member
Fick samma problem med tomt fönster. Var dock inte lika driftig som niad och plockade ut adressen bara...
 

MrBean

Well-known member
Tack Dan, snacka om att ta nördigheten till en ny nivå ;)
(å tack niad för länken... javan funkade inte i FireFox av någon anledning)

Nu blev jag paniksugen på en espresso igen....
 

RuneL

Well-known member
Super fedt, jeg ser frem til at se nogen interviews med flere spændende kaffeprofiler. En lille ide der måske kunne interessere et bredt publikum var at lave nogen "how-to" indslag f.eks. med "sådan skummer du mælk" osv.
Det afhænger jo selvfølgelig af hvem det tænkte publikum er.
 

Lars

Well-known member
Jag tyckte mig skymta lite reklam för en viss site som säljer T-shirts med kaffemotiv ;-)

Kul reportage, nu väntar jag med spänning på nästa del.

Hur många delar skall det bli egentligen? Då snackar jag alltså sässong1!
 

Forumstatistik

Trådar
14,658
Inlägg
155,668
Medlemmar
19,355
Senaste medlemmen
peter.ohlsson
Topp