Vilken är bäst?

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
Alltså... ber du om att bli spärrad eller är du seriöst tokförälskad i den där killen och "bara" vill tala om det för hela välrden?

Gå då ut på ditt lokala torg och vråla ut din kärleksförklaring. Men starta inte fler trådar om det är du snäll.
 

rhide

Well-known member
Jag tyckte det var ganska kul, men så sitter jag ensam hemma också - inte på en publik dator, med barnen runt mig eller på jobbet!

Var lite försiktigare när du postar bilder på halvnakna män...
 

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
Jag tyckte det var ganska kul, men så sitter jag ensam hemma också - inte på en publik dator, med barnen runt mig eller på jobbet!

Det i sig var inte det i sig som jag reagerade på.

Det var väl hans användarnamn i kombination med att av hans tre inlägg hittils så är två trådar som han har startat som länkar till samma string-snubbe... och en är en kommentar om Bosniska pyramider.
 

rhide

Well-known member
Javisst. Jag håller med. Irriterande att ett seriöst forum inte kan ha seriöst folk!
 

Zalve

Well-known member
Använd gärna en annan del av forumet för humor.
(Om man nu kan se det som humor)
 
S

Slane

Guest
Tyckte oxå det var rätt kul. String Emil är ju kult på Internet !
 

augusto

Well-known member
Avsikten

Ja.. avsikten.
Vilken var hans avsikt med inlägg?

Var hans avsikt att framkalla vämjelse, vägran, avsky; bara häpnad eller..vad?
 

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
Haha, jag älskar Molarins roliga benämningar och namn! Jag såg att någon fortfarande hette "vanlig medlem" ett tag sedan (länk till en tråd lååångt bak i tiden).

:D

(ps. Jag har haft PM kontakt med stringulf där han undrade varför jag var taskig mot honom, svaret han fick var:

"Det var inte meningen att vara taskig. Men av dina tre inlägg hittils är två trådar om din string-kille... och ett inlägg är om bosniska pyramider.

Visst, kul skämt med stringkillen, men med ett par vanliga inlägg... om tex kaffe eller espresso?... så kan du ju visa lite vem du är. Vad du behöver hjälp med, eller du kanske kan svara på någons fråga på forumet och hjälpa till med något?

Med bara inlägg om string känns det inte seriöst. Se bara på ditt användarnamn." )
 

Forumstatistik

Trådar
14,664
Inlägg
155,700
Medlemmar
19,363
Senaste medlemmen
IsseBisse
Topp