Vad lyssnar du på just nu?

iceaway

Well-known member
ALLA andra forum har ju den här tråden så då kan väl inte vi vara sämre ;)

Just nu snurrar Katatonia - Nowhere hos mig :coffee:
 

Molarin

Well-known member
Hårt. Själv föredrar jag Catatonia.

Här är det mycket "Maia Hirasawa - My new friend" just nu.
 

iceaway

Well-known member
Hårt. Själv föredrar jag Catatonia.

Här är det mycket "Maia Hirasawa - My new friend" just nu.

Var det inte Catatonia som hade den där hiten med 'Mulder & Scully' för ett antal år sedan?

Henne såg jag som sidekick till Hello Saferide på hultsfred förra året, grym tjej! Så jävla energisk och glad på scen.
 

Lassekongo

www.gokaffe.se
Deathstars Termination Blizz album snurrade nyss, men just nu är det Colony 5:s "Syncronized Hearts"...
 

MiC

Well-known member
För tillfället Sparklehorse senaste skiva; Dreamt For Light Years In The Belly Of A Mountain. Skönt melankolisk, märklig och närmast psykotisk musik.
 

Dunne

Well-known member
just nu bara massa lagerbuller och en skit irriterande luftkonditionering som låter ashögt :/.
 

Jemo

Well-known member
just nu the bear quartet - penny century. enligt mig den bästa svenska indieplattan någonsin. annars en hel del josh rouse och ulf stureson. och kjell höglund när jag är på det humöret.
 

Bjarne

Well-known member
SR 93.8 Metropol strömmande via VLC-player på min laptop. Gillar den nya linjen skarpt på denna station, mycket blandad musik, långt från hitlistor. Bäst på natten då jag antar att de är lite mer mainstream på dagen.
 

knasper

Well-known member
Nya?? Där avslöjade jag mig, kanske. Jag har inte kommit till den ännu, är kvar på "Powerhouse" som också är bra - snäppet under "Above All".
 

frX

Well-known member
Safi Connection Vs. Uriya - Spliff It Up!

CS273167-01A.jpg


http://en.wikipedia.org/wiki/Safi_Connection
 

Forumstatistik

Trådar
14,630
Inlägg
155,462
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp