Sidan 2 av 73 FörstaFörsta 12341252 ... SistaSista
Resultat 9 till 16 av 577
    They Call Me Mister Tibbs....

Senior Member MiCs avatar
    Reg.datum
    nov 2006
    För tillfället Sparklehorse senaste skiva; Dreamt For Light Years In The Belly Of A Mountain. Skönt melankolisk, märklig och närmast psykotisk musik.

För tillfället... skrikande ungar i en videofilm från -80 talet.
    Dyrt kaffe är ett billigt nöje.

just nu bara massa lagerbuller och en skit irriterande luftkonditionering som låter ashögt :/.

just nu the bear quartet - penny century. enligt mig den bästa svenska indieplattan någonsin. annars en hel del josh rouse och ulf stureson. och kjell höglund när jag är på det humöret.
    ...men kaffe och bullar gör mig glad!

Senior Member Bjarnes avatar
    Reg.datum
    nov 2006
    SR 93.8 Metropol strömmande via VLC-player på min laptop. Gillar den nya linjen skarpt på denna station, mycket blandad musik, långt från hitlistor. Bäst på natten då jag antar att de är lite mer mainstream på dagen.
    Är man skum bara för att man vill ha mjölk i kaffet?

Nya?? Där avslöjade jag mig, kanske. Jag har inte kommit till den ännu, är kvar på "Powerhouse" som också är bra - snäppet under "Above All".

Citat Ursprungligen postat av knasper Visa inlägg
    Nya?? Där avslöjade jag mig, kanske. Jag har inte kommit till den ännu, är kvar på "Powerhouse" som också är bra - snäppet under "Above All".
    Den nya är riktigt bra, troligen en av dom bästa, om inte DEN bästa hittils.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •