Vad lyssnar du på just nu?

confuzed

Well-known member
Olle Adolphson - Vem

(larjo11: appropå datorfläktar så slutade min låta så jävligt när jag la i tillräckligt med minne för datorn att jobba med, ibland är inte ny fläkt lösningen utan att fixa det som är andledningen till att fläkten måste jobba så hårt bara ett litet tips)
 

larjo11

Well-known member
(larjo11: appropå datorfläktar så slutade min låta så jävligt när jag la i tillräckligt med minne för datorn att jobba med, ibland är inte ny fläkt lösningen utan att fixa det som är andledningen till att fläkten måste jobba så hårt bara ett litet tips)

Tackar för tipset.
Jo lite minne det kan var anledningen. Men fläckten var tystare för någon vecka sedan. Var o köpte nytt minne för 2 veckor sedan. Tittade på vad det stod på minnen och köpte samma lika (fast Kingston). Efter att stoppat in dem så startade inte datan alls :( Ännu en anledning att få köpa en nu data :) Den är iaf 5 år gammal...
Jobbar med data hela dagarna så jag säger bara data för det låter så kul. Helst bemötandet när man ringer "Help Desk" och säger att det är fel på datan. :lol:

Åter till topic:
Ikväll är det Katie Melua som gäller.
 

Thomaz

Well-known member
För tillfället är det nog Mike Sterns , who let the cats out ? som gäller.
Avnjutes genom ett par nyinköpta Linn högtalare, med en espresso och en 70% chokladbit i handen.
//T:lol:
 

confuzed

Well-known member
Efter att lyssnat på de fyra årstiderna av vivaldi, så har jag precis satt igång en skiva med chopin.
Behöver lite sånt till téet nu ikväll efter världens kaosigaste dag på min första egna avgångssignalerartur som innehållit både lokhaveri, spontanevakuering, och en fin 105 minuters försening till stockholm som avslutning på dagen.
 

nocavity

Active member
Det finns en artist som jag återkommer till med jämna mellanrum. Kan liksom inte släppa taget. Bruce Springsteen... allt han släppte mellan 1973-84 är magi. Albumet Born to Run ger mig fortfarande gåshud.
 
Topp