Vad lyssnar du på just nu?

Jay

Well-known member
Har lyssnat hela dagen på My Dying Brides senaste, vilket är första gången jag intensivlyssnar på dem sedan debutsingeln... Nu snurrar Dolly Partons "Little Sparrow"...
 

Sunschein

Well-known member
Oh, sicken skön dag. Sitter på balkongen och lyssnar på Chet Baker med en cappu och en enkel här bredvid.

Det kommer bli en bra dag det här :)

Det ser ut ungefär så här idag också, musiken är dock Bob Dylan - The Man In Me för tillfället. På något sätt blir det alltid en massa Dylan under somrarna för mig, visserligen under resten av året också, men det spelas extra frekvent när vädret är så här :cool:
 

Zalve

Well-known member
LoungeJazzens drottning - Diana Krall har en spelning i mitt vardagsrum, till detta serveras en kopp latte (och falukorvsmacka)
 

Fridolf

Well-known member
Återupplever ljuva somrar i huvudet med hjälp av Bo kaspers - undantag. Ska lätt gå och lyssna på de på mosebacke i sommar.
 

theseal

Kaffeterroristen
Rainbow - Rainbow Rising

http://en.wikipedia.org/wiki/Rising_(Rainbow_album)
RainbowRising.jpg
 

Jay

Well-known member
RAinbow Rising är ju inte att fika med... den är GRYM!
Just nu snurrar Survivor - Burning Heart. Lite gubbrockigt...
Har lyssnat mycket på tokjazz på jobbet hela dagen. Blir inte bättre än så.
 

robbowan

Well-known member
Kliché, javisst, men nu snurrar Bob Marley eller annan reggae - har en som heter Jamaican Beat med Ska och Reggae från 50- och 60-talet som är grym bakgrund till en varm sommar.
 

Jay

Well-known member
Nya Dinosaur Jr.... bra saker! En gammal Posies snurrade tidigare idag! Guld!
 

robbowan

Well-known member
Slutet på sommaren betyder gamla The Thrills. The Doors "Summer's Almost Gone..." är en av få som slår känslan av sommar som är på väg att ta slut...
 

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,471
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp