Vad har hänt de senaste 6månaderna?

Akoa

Well-known member
Hej!
Tillbaka igen efter att ha befunnit mig i Sydafrika 6 mån. (Oerhört segt internet) Nu är jag mycket intresserad av vad de stora händelserna/diskussionerna/senaste prylarna är! Om ngn ville sammanfatta på några rader så att jag är med i diskussionerna igen så skulle jag bli överlycklig!

Mvh Anton
 

wesaft

Well-known member
OJ oj Akoa
vi snackar GS3, Santos, lyxkvarnar, piddar, nygammal Giotto :) Ååhå, Vivaldi 2:an många nya kvarnar på gång. Rost, Köp från Etiopien, black gold, Cheffalo lagt av som mod, forumet nere ett tag, Molarin stabil igen , köpt ny diskho plus en och annan tranformer.
där har vi den, kvart i tre ragget på forumet ;)
sov gott
 

wesaft

Well-known member
hehe, ska förtydliga mitt inlägg, kan tolkas som att Molarin har köpr transformers. Det har han inte gjort vad jag vet. (Jag har inte ens bokat in bion än)
Hmm, Uppgraderingsfeber och renoveringsprojekt är två ledord jag borde haft med i halvårskrönikan.

gött, ska sova igen, har Giotton på uppvärmning.
 

Cheffalo

Hedersmedlem
Var inte så mycket att diskutera, jag orkar inte mer bara. Skedde precis innan Midsommar. Hotade med Jihad..
 

Akoa

Well-known member
OJ oj Akoa
vi snackar GS3, Santos, lyxkvarnar, piddar, nygammal Giotto :) Ååhå, Vivaldi 2:an många nya kvarnar på gång. Rost, Köp från Etiopien, black gold, Cheffalo lagt av som mod, forumet nere ett tag, Molarin stabil igen , köpt ny diskho plus en och annan tranformer.
där har vi den, kvart i tre ragget på forumet ;)
sov gott

Hehe, tack för infon, du har uppgraderat ganska rejält ser jag? Härligt att se! Dags att dra sig ner till den "nya" butiken i Vasastan som jag ännu inte besökt! (Har du kvar Bodumglaskopparna Cheffalo?)

Härligt att se att forumet fått så mycket nya medlemmar också!!

Mvh Anton
 

Tere

Member
Kaffegalningen gjorde en Augusto bönkylare (att använda en fritös till bönkylare). En läcker bönkylare.
 

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,469
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp