För er som tröttnat på RiktigtKaffe...

Lassekongo

www.gokaffe.se
Instämmer med Pac, jag håller mig nog här tills jag blir utslängd...

Vekar dessutom var ett väldigt livligt forum: 0 inlägg, 0 svar, 10 användare totalt varav 1 online...
 

lupoo

Well-known member
10 medlemar och 0 skrivna inlägg:huh:
Det ser ut som om det skulle till minst en kaffegalning och kanske ett träfinger för att få fart på snacket;) .
Om jag får så stannar jag här.
 

Bjarne

Well-known member
Det forumet kanske vill rida på framgångsvågen: Kaffe och Forum. Kruxet är väl som med Microsoft och Google. Google är störst och Molarin skapade vårt KaffeGoogle :) Hoppas bara att ingen vill köpa loss det och ta över - men om de ska det så får de betala en bra livspension till Molarin så det är värt att sälj ;)

Jag stannar också här. Känns som att vi är mer OpenSource i sammanhanget.
 

linken

lilla Kaffe & Chokladhandeln
Jag håller mer er andra, varför byta till något annat när det är så himelens trevligt här!
Nu har man börjat få klart för sig vem som är vem, och vem som kan vad här så det skulle kräva sjukt för mycket att byta forum.
Tycker även att Molarin gjort/gör ett bra jobb helt gratis för oss kaffenördar! All heder till 30-åringen!
 

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
De ser ut att behöva en kaffegalning! ;)

Gaaahaha! Minst sagt! Lite kul med forum som är helt tomma är det faktiskt. HELT tomma. Jag menar forumskaparen kunde väl ha knåpat ihop i alla fall ett par trådar för att bana vägen!:lol:

Ska vi slå vad? Hur länge kommer det forumet att förbli helt tomt? :)
 

Pac

Maskindoktorn
Ja Molarin och de andra som driver skall ha all heder. Tack så mycket. :D

Appropå det, vilka fler än Molarin är det som driver riktigt kaffe?
 

Molarin

Well-known member
Ja Molarin och de andra som driver skall ha all heder. Tack så mycket. :D

Appropå det, vilka fler än Molarin är det som driver riktigt kaffe?

Just nu är det bara jag. Och lupoo. Fast jag är inte säker på att han vet om det än. Några till skall få medarbetar-status men jag har inte bestämt riktigt vilka än.
 

lupoo

Well-known member
Just nu är det bara jag. Och lupoo. Fast jag är inte säker på att han vet om det än.
Jodå jag märkte det allt när jag var inne en snabbis igår, det fanns några nya funktioner i kontrollpanelen, som tur var så provade jag ingen av dessa då promillehalten börjde påverka mitt annars så goda omdömme;) . Idag så är omdömmet på bättringsvägen:unsure: .
 

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,471
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp