Kort att lämna på kaffeställen!

niad

Well-known member
Underbart, jag skall använda dem ansvarsfullt. Detta är en milstolpe tycker jag. Vi har diskuterat detta ämne länge nu. Suveränt att det är i hamn.
 

Molarin

Well-known member
Nu finns det kort att hämta på Kaffebaren på Väster i Malmö. Och naturligtvis på Kaffemaskinen i Göteborg. Ut och sprid!

Har ett antal kuvert liggandes i bilen också... Skulle ju postats i måndags men jag har ju Teflon®-hjärna...
 

embr

Well-known member
Molarin: kan du inte fixa en snabb bild av korten och posta här, för alla oss nyfikna? *Tjatar*. Passa på medan du har dem liggandes, heh. :)
 

embr

Well-known member
Ooh, snajdigt! Två småsaker som kan vara värda att fixa till, dock: saknas det mellanslag före "Kom gärna"? Det ser ut så på bilden. Och så tycker jag Sverige förtjänar stor initial. Men i övrigt, verkligen najs. Hoppas korten har avsedd effekt, och leder fler yrkesbaristor hit.
 

kaleii

Well-known member
Ooh, snajdigt! Två småsaker som kan vara värda att fixa till, dock: saknas det mellanslag före "Kom gärna"? Det ser ut så på bilden. Och så tycker jag Sverige förtjänar stor initial. Men i övrigt, verkligen najs. Hoppas korten har avsedd effekt, och leder fler yrkesbaristor hit.

Helt rätt... Jag vill också ha några såna (med ett stort S för Sverige). :p Ska du trycka upp fler snart?
 

niad

Well-known member
Det ser jättebra ut tycker jag. Stilrent och snyggt. Nu blir det intressant att se vad som händer när de som "utsatts" för korten kommer hit och läser och deltar i möjliga diskussioner om dem själva och deras verksamhet.

Det gäller att hålla stilen nu killar och tjejer så att vi inte skrämmer bort dem lika fort som vi fick hit dem. Vi vill ju förbättra och inte bara döma ut, om det inte varit perfekt.

Självklart borde alla företagare vara glada för all feedback de kan få även om den är i form av kritik. Men tyvärr så är det inte alltid så det funkar. Många känner sig orättvist behandlade om man hittar fel och talar om det för andra istället för att se fördelen i att kunna förbättra sig med hjälp av kundernas kritik. Självklart har detta en direkt koppling till hur kritiken framställts också.

Jag tror dock att RiktigtKaffe nu kan få spela rollen i ännu högre grad än tidigare som konstruktiv och uppmuntrande koppling mellan kunder och caféer. Det blir spännande att se hur det utvecklar sig i alla fall.
 

OlaA

Well-known member
Ooh, snajdigt! Två småsaker som kan vara värda att fixa till, dock: saknas det mellanslag före "Kom gärna"? Det ser ut så på bilden. Och så tycker jag Sverige förtjänar stor initial. Men i övrigt, verkligen najs. Hoppas korten har avsedd effekt, och leder fler yrkesbaristor hit.

Det är ett mellanslag före "Kom gärna" men "sveriges" är som på mallen.

Jag håller ett antal ex i min näve just nu.

Jag träffade på Molarin på Väster under lunchen och tog åt mig några.

//Ola
 

Forumstatistik

Trådar
14,667
Inlägg
155,720
Medlemmar
19,364
Senaste medlemmen
Knivmackan
Topp