Vinkväll

Joakim C

Well-known member
Pga allt regn har tyvärr Hannes källare blivit översvämmad. Hur mycket som skadats vet jag inte men det innebär tyvärr att vi måste ställa in ikväll. Vi får se till att boka in ett nytt datum så fort som möjligt.
 

Stenqvist

www.danstenqvist.com
Som Joakim har postat innan så ringde Hannes i morse klockan åtta och sa att källaren var översvämmad. Inte kul. Jag var utanför Hannes klockan 20:00 för att försäkra att ingen stod och väntade utan att ha fått meddelandet. Alla verkar ha fått det. Vi får återkomma med nytt datum.
 

Tan76

Active member
Nu börjar sommaren gå mot sitt slut. Borde inte hösten välkomnas med lite gott Vin :blush:

Jag är borta 13-30 september, hoppas att vi kan träffas innan dess (eller efter!)
 

Joakim C

Well-known member
Instämmer med föregående talare. Låt oss se om vi kan svänga ihop nåt inom en inte för avlägsen framtid.
 

OlaA

Well-known member
Ja, efter att ha varit en vecka i Frankrike och besökt vingårdar i Loire så känns ju en vinprovning väsentligt.
 

Stenqvist

www.danstenqvist.com
Jag har det lite körigt just för tillfället. Den studande festivalen då det blir lite längre pass på nesta och sedan hemfärd till dalarna den 23:e. Men den som väntar på något gott.
 

Forumstatistik

Trådar
14,658
Inlägg
155,664
Medlemmar
19,355
Senaste medlemmen
peter.ohlsson
Topp