Uppdatering 2007-05-27

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
Ehrmmm, jag antar att något har blivit tokigt vid updateringen. På vänster kant i fönstret så ser jag hela tiden "I vårt forum" och "Undersökning".

Något jag inte är ett dugg intresserad av att se, det tar bara upp yta som jag vill ha till annat på min skärm.

Hmmm, nu när jag skriver inlägget så ser det skumt ut på fönstren, de är för stora och utanför "ramen" på höger kant...

:coffee:
 

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
OK, då är det inte fel då? :(

Lugna ner mig? Hmm, jag som trodde att du ville ha reda på om man såg buggar och sånt, men jag kanske hade fel?:huh:
 

treefinger

Well-known member
Håller faktiskt med om att den vänstra spalten känns onödig och tar upp utrymme som även jag gärna har till annat.
 

Molarin

Well-known member
OK, då är det inte fel då? :(

Lugna ner mig? Hmm, jag som trodde att du ville ha reda på om man såg buggar och sånt, men jag kanske hade fel?:huh:

Nej, det är inte fel. Men det är under utveckling...

Självklart vill jag ha rapporter om buggar men inte medan jag jobbar och inte med den aningen agressiva ton du använder.

Dessutom är det faktiskt du som är anledningen till det jag nu håller på med...
 

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
Nej, det är inte fel. Men det är under utveckling...

OK, men det är ju omöjligt att veta om du inte talar om det...

Självklart vill jag ha rapporter om buggar men inte medan jag jobbar och inte med den aningen agressiva ton du använder.

Jag trodde såklart att updateringen/upgraderingen var klar, eftersom forumet var stängt för updateringen tidigare idag, och nu är det öppet igen.

Dessutom är det faktiskt du som är anledningen till det jag nu håller på med...

Haha, intressant! :lol:
 

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
Men men!

Om det är tänkt att det till vänster ska finnas typ en chatruta, där folk kan prata av sig och skriva mindre vettiga/viktiga saker så låter det kul! Typ en "tredje tråden-ruta" som nollställs varje dygn eller så.

:coffee:
 

Molarin

Well-known member
Jag lovar att hålla stängt tills jag är färdig. Det blir nog hela nästa vecka... ;)

Chat? Ja, kanske det... :D
 

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
Hela nästa vecka?
Vill du se rubriker som "Galen blåfärgad gubbe löper amok i Uppsala, skrikandes RIKTIGTKAFFERIKTIGTKAFFERIKTIGTKAFFE!!!"

:cool:
 

Molarin

Well-known member
Hehe!

Hur var det nu... Ville ni ha ett fotogalleri också?

Får lite annonspengar i slutet av juni som skulle kunna användas till det.
 

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
Det vore bra om man på ett smidigt sätt kunde tjonga in bilder till inlägg, utan att det finns något tak. Men det kanske är önsketänkande...

Det fungerar ju med Imageshack ochså.
 

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
Men om (nästan) ingen använder pluttarna så fyller de ingen funktion.
Själv försökte jag plutta till folk ibland, men jag fick inte plutta mer än en gång per person.

För att få plutta samma person mer så måste jag plutta andra, vilket kändes pluttigt...

:cool:
 

arto

Well-known member
för närvarande tycker jag att vänsterspalten stör. för bred och på vänstersida.

kanska samam bredd men på högersida?
 

Molarin

Well-known member
för närvarande tycker jag att vänsterspalten stör. för bred och på vänstersida.

kanska samam bredd men på högersida?

Det är en vanesak...

Om man skulle lägga spalten på höger sida blir det inte enhetligt. På förstasidan och kontrollpanelen ligger spalten till vänster...
 

mts

Well-known member
att sätta bredden på shoutboxen till samma bredd som övriga menyn vore lite smidigare än som det är i nuläget, formateringen av texten bör bli lite bättre om om bryter mellan datum och inlägg, trevligt initiativ tycker jag.
 

Forumstatistik

Trådar
14,656
Inlägg
155,656
Medlemmar
19,354
Senaste medlemmen
EMJ
Topp