J&N på Mariatorget

LeSuisse

Member
Nu på lördag kommer det att vara en Veteranscooter/vespa träff på Mariatorget i Stockholm. Jag råkar veta att det kommer serveras J&N espresso kaffe från en La Marzocco GS/3. :coffee: Gå dit och meddela att ni hänger på riktigtkaffe.se så bjuds det nog på lite kaffe! ;) Ett lite insidertips bara!
 

Bjarne

Well-known member
Rackarns! Jag ska spela en golftävling i klubben då. Kanske ska släpa med Silvia ut till kaffestugan - bara för att kompensera eventet på Mariatorget :p

Men tackar för tipset! Kanske skickar flickvännen att kolla/testa
 

Massiv

Massivo utan o
....smider planer på en hit n run.....Det är bara att slänga upp GS3:an på en vespa och sen köra mot solnedgången nöjd och belåten......!!
 

LeSuisse

Member
....smider planer på en hit n run.....Det är bara att slänga upp GS3:an på en vespa och sen köra mot solnedgången nöjd och belåten......!!

Eeee!
Jag tror iförsig att du får sura ett surt Vespa Mc Gäng i dina hällar som ser sin latte försvinna! Och jag menar… Dom läääär vara kaffesugna! :nowink:
 

Massiv

Massivo utan o
......får ta med en trimsats till vespan....hahahaha:)
Vespa Estate Mc är tydligen rätt galna killar......
 

Boris

Well-known member
......får ta med en trimsats till vespan....hahahaha:)
Vespa Estate Mc är tydligen rätt galna killar......


Kommer vi att på nyheterna få se helikopterbilder av en vild vespajakt i hisnande farter uppåt 70 knyck genom huvudstadens gator?

Bisarrt och oerhört underhållande...
 

lupoo

Well-known member
Kommer vi att på nyheterna få se helikopterbilder av en vild vespajakt i hisnande farter uppåt 70 knyck genom huvudstadens gator?

Bisarrt och oerhört underhållande...
Ser ut att vara ett embryo till en ny "Roadmovie". Vespor Kaffe GS3 Kidnapping Kaffenördar etc etc Najzz!:D
 

Bjarne

Well-known member
Låter nästan lite som manused från filmen Wild Hogs. Den var ganska laidback och kul :) Såg dock inga stora kaffemaskiner i den ;)
 
Topp