Baristas

Tobias

Well-known member
Riktigtkaffe har verkligen växt det här året och mycket löst folk har ramlat in, och från början vet jag inte om det var många som var baristas i proffesionen men det verkar i alla falla droppat in några stycken

Skulle vara kul, tycker jag, om de baristas som finns på riktigtkaffe tillkännagav sig i den här tråden och berättade var de jobbar så man kan svänga förbi och få rabatterat kaffe när man är där! ;)
 

Tobias

Well-known member
Vad kul att alla baristor tillkännagav sig, nej förlåt det var ordpoliserna. Suck
 

mag

Well-known member
Skulle vara kul, tycker jag, om de baristas som finns på riktigtkaffe tillkännagav sig i den här tråden och berättade var de jobbar så man kan svänga förbi och få rabatterat kaffe när man är där! ;)

De kanske inte har lust att ge rabatt till nördar som har en massa åsikter om hur och vad de serverar...?
 

Stenqvist

www.danstenqvist.com
Dan Stenqvist, jobbar på Nesta på södergatan. Från och med den 8 juni kör jag på heltid på våning ett. Är ni forumrävar, tveka inte att säga det!
 

Jutta

Well-known member
Okej, Hej jag heter Karin, jag jobbar på studentfiket/luchrestaurangen Café Sigurd i A-huset på Chalmers, Göteborg. Inget ställe man "svänger förbi" direkt kanske, men ändå. Om tre veckor är jag dock arbetslös, så ge mig jobb! :D Annars är det troligt att jag sommarjobbar på mitt gamla jobb, Café Tintin på Engelbrektsgatan.

Tjo!
 

Forumstatistik

Trådar
14,658
Inlägg
155,672
Medlemmar
19,355
Senaste medlemmen
peter.ohlsson
Topp