Stockholm Södermalm

Bjarne

Well-known member
Haha, närå! Jag hade bara några minuter till övers och gillar Frapino starkt själv - no biggie för min del, men hjälper väl någon annan :)

Och ja, jag ringde bara för att kolla :) Kan man väl bjuda på?
 

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
Klart man kan! Kan få för mig att googla fram något till någon fråga på ett forum om jag inte vet svaret, men har nog inte ringt för att kolla upp något... Än i alla fall. :cool:
 

Bjarne

Well-known member
telefonen och hitta.se var framför mig och informationen kan jag själv ha nytta av senare :)
 

BluePred

Member
Bjarne is the man! :) Tackar bockar och niger.
Det är inte varje dag man får en så bra service.

Frapino har jag alltid velat besöka, så det var toppen att ni föreslog det, gav adress och öppetider, hur skall jag kunna tacka er. :d
 

Bjarne

Well-known member
Lycka till med fikan i helgen BluePred!

Tacka oss?...:unsure: ...tjaa...fortsätt bara att älska kaffe! Det räcker så bra så! :D
 

Merckx

Member
Själv blev min inte avsevärt tränade gom glad över ett besök på "Café Dello Sport" på Högalidsgatan i Hornstull. Stämningen höjdes avsevärt av en ägare/bekant som såg ut att ha direktimporterats från Neapel. Obestämbar ålder samt utrustad med hängslen, hatt och solglajjer stod han och med sin blotta närvaro dominera med små diskreta åthävor.
 

Montero

Well-known member
Tycker ni glömmer bort Kaffebar vid Torkel Knutssons gata/Hornsgatan. De gör sin kaffe med kärlek.

Dellos som nämnts ovan har ett tillhörande bageri... och tidig morgonfika avnjuts bäst på bageriet innan 9. ;)
 

fastbert

New member
FÅTÖLJEN på Götgatan har en gudomlig cappuccino.....o hög mysfaktor. Nyrenoverat o sköna skinnfåtöljer.......servicen är på topp med trevlig personal.....Kan varmt rekommenderas.
 

Forumstatistik

Trådar
14,667
Inlägg
155,720
Medlemmar
19,364
Senaste medlemmen
Knivmackan
Topp