La Spaziale Vivaldi II

Cheffalo

Hedersmedlem
Bravo, Maglite! Bild #1, med kort skärpedjup och allt. Detta är lovande :) Fler bilder, och hands on-kommentarer!
 

Cheffalo

Hedersmedlem
Du har huvudet på skaft, wesaft :cool:
Maglite fick faktiskt lite avdrag plus några skojiga saker på köpet eftersom maskinen försenades så otroligt länge. Dessutom hade jag det stora nöjet att leverera högst personligen då jag ändå hade vägarna till Stockholm och tillbaka. Nej, jag brukar inte köra saker till Linköping annars ;)
Är säker på att Maglite fortsätter sin rapport snart, om inte annat när han upptäcker att han inte kan sova inatt :lol:

Är också lite nyfiken på hur den är, den där La Spaziale.


PS; Ursäkta att vi hade så brått iväg! Jag får skylla på min polare som hade förpliktelser.
 

Maglite

Well-known member
Min analys av informationen i tråden...
19500 från Kaffemaskinen inkl frakt

Så rätt så! (Nästan ;))

Det tog ju ett tag att få maskinen så jag fick lite förseningsrabatt också. :)
Dessutom fick jag den fritt hemfraktad till dörren idag, söndag. :eek:hmy:
Chefallo i egen hög person tog en liten omväg och levererade den!! :D

Det är den här servicen och responsen som gör det värt att beställa maskiner i Sverige istället för från utlandet. Det bemötande och den service jag har fått från kaffemaskinen är väl värt de extra slantar det kostar. Och om något skulle fallera så är det ju värt ännu mer...

Cheff med flera på kaffemaskinen har varit väldigt tålmodig med mig när jag har mailat och ringt och undrat vart maskinen är. Det tog ju lite längre än de utlovade två veckorna, men så kan det vara att ha med italienare att göra. Så jag vill skicka ett stort tack till Cheff och alla andra kaffemaskinare för ert tålamod, den excellenta leveransen och den bra servicen!

Bilder säger ni? Första intryck? Kanske kommer i en tråd nära dig... Snart...

PS. Jag vill kunna ha fler än fyra smilies i inläggen... DS.
 

Maglite

Well-known member
Tog visst lite lång tid på mig att skriva det där inlägget :).

Lite dubbelinformation men det får ni leva med ;).

Ska jag sova inatt??? Nää, eller jo, måste nog det... :D
 

Forumstatistik

Trådar
14,658
Inlägg
155,673
Medlemmar
19,355
Senaste medlemmen
peter.ohlsson
Topp