HBC - Första träffen!

Fredrik

Well-known member
Så nära men ändå så långt bort. I tisdags anmälde jag mig till Göteborgsvarvet den 12/5. Tusan också
 

Joakim C

Well-known member
Jag anmälde mig idag, ska bli skitkul. Hur ska ni andra Malmöbor åka dit, vi kanske ska höras om samåkning?

Var fö inne hos Mattias på Te och Kaffehuset idag och köpte en påse Estate El Pedregal och en San Roberto, bägge tilldelade cup of excellence awards. De är inte öppnade ännu men jag är riktigt spänd på att prova dem.
 

Kaffemannen

Well-known member
När tider och övrig info uppdaterats hittar ni det på HBC-sidan som är den sida vi kommunicerar via. Dock är det så att ingen tid är satt ännu, men det ser ut att bli från klockan 10:00 ca. och varar tills vi är klara helt enkelt - dvs hela dagen ;o) Observera att detta inte är ett "RiktigtKaffe-event", det är ett HBC-event och andra hemmabaristor som inte är medlemmar här kommer också att följa med. Ni kan ju passa på att tipsa dem om detta forum när ni ses ;o)
 

andcar

Well-known member
Kan väl säga att inga resor är för långa för kaffets skull... Så jag kommer också! :cool:
Inga fler långväga gäster?
 

wesaft

Well-known member
Men vad säger ni, är träffen här i Götet.
Här har jag gått och trott att det var i Te och Kaffehuset nere i Malmö hela tiden.
 

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,467
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp