FILM! Naken singel!

lupoo

Well-known member
[youtube]gIl65NJ4ORA[/youtube]
Vi snackar förstås kaffe här:D . Espressons grundbult, här i en naken version.
Var hos Cheff här om veckan och köpte lite "leksaker". Har nu lekt med ett naketportaflilter några dagar och tillslut plockade jag fram videon och provade att filma det hela. Råkade komma åt "macro" knappen och blev förvånad att det blev så bra...(bilder alltså)
Skottet ja, blondar lite åt slutet eller vad tycker ni?
 

iZappa

Well-known member
Enkelt filter??

Det var kort preinfusion til å være en E61 maskin. Hvilket volum kontra tid gikk du for? Fin farge. Litt blond mot slutten, skulle vært gøy å se forskjellen på et shot kvernet et hakk finere. Ser ut som det ble mye damp rundt filteret etter 15 sekunder. Litt vanskelig og se hvorfor fra filmen, siden det ble filmet så nært.

Regner med den smakte godt ;-D
 

GLC

Well-known member
Mmm såg krämig och god ut. Tänkte hur jag skulle sitta där under med munnen öppen och låta det rinna ner :D
 

kit_brenner

Well-known member
Sweet :)
Var det en framtida kommentator till barista championship vi hörde i bakgrunden? Tror även att lupoo skulle ligga bra till som producent när BC börjar visas på SVT (skulle äntligen kännas som man fick lite återbäring på licenspengarna då).
 

wesaft

Well-known member
Skoj att se Lupoo, snyggt jobbat :)
Jag började småskratta när jag såg eftertexten.
 

arto

Well-known member
:) Trevligt med film :) Du lyckas med enkelfiltret. Jag har inte fått dom funka på mina maskiner, men vem vet när den dagen kommer, det är nog att "bara" Tränatränatränaträna.
 

Molarin

Well-known member
Heja Lupo(o)!

Hoppas att min nya tamper och det nakna kommer i dag... Då ska jag också göra film...
 

Eddie

Active member
Grattis, mycket stark film som trollbinder åskådaren. Man kan nästan känna doften.....:D Måste genast skaffa ett naket och börja träna.
 

Forumstatistik

Trådar
14,663
Inlägg
155,692
Medlemmar
19,363
Senaste medlemmen
IsseBisse
Topp