1000

svartvest

Well-known member
Snart är vi där 1000 medlemmar, hur firar vi det?
Kanske med the...usch vad tar det åt mig...förlåt.
 

lupoo

Well-known member
Molarin kanske kan dra igång en ny tävling (nu när den där "trall-festivalen" är slut).

Förslag:
Gissa när den 1000:e blir registrerad.
Geografiskt placera den 1000:e.

Det finns säkert fler sätt att göra någon tävling av det hela.
En hederströja kanske man kan "kasta in" åt den som gör oss "fyrsiffriga".;)
 

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
Frågan är hur många som är "riktiga" medlemmar? Lite småskumt att det finns folk som har registrerat som för många många månader sedan och inte skrivit ett enda inlägg...

Jag menar inte att det är skumt att de inte skrivit något, det måste man väl inte göra. Men om man inte vill skriva något så behöver man väl inte registrera sig heller? Forumet är väl fullt öppet för "icke-medlemmar"?

Kan det vara folk som registrerat sig, glömt lösen och sedan registrerat ett nytt alias? Eller spärras det av någon IP-koll/email-koll eller något?
 

lupoo

Well-known member
Kommer ju inte åt alla trådar om Du inte loggar in. Dessutom kan jag inte se några bifogade bilder om jag inte har loggat in. Så jag tycker att det finns en helt vettig förklaring att vara "reggad" och inte skriva nått.
Dessutom så är det väl inte så "kvistigt" om det "bara" råkade finnas 984 "riktiga" medlemmar när den 1000:e registreras. Vi kan ha PARTY ändå!!!:D :D :cool:
 

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
Kommer ju inte åt alla trådar om Du inte loggar in. Dessutom kan jag inte se några bifogade bilder om jag inte har loggat in.

Jaha, jamen där har vi ju den perfekta förklaringen. Min webläsare loggar alltid in automatiskt, så jag vet inte hur det är att leva oinloggad.:cool:

Klart det ska firas när 100 blir spräckt, oavsett om det är fem ägg till troll och sjutton spöken med i beräkningen eller inte! :lol:
 

Molarin

Well-known member
Har funderingar på en liten tävling... Men har helt glömt bort att ringa en villig sponsor. Klantiga jag.
 

Forumstatistik

Trådar
14,664
Inlägg
155,700
Medlemmar
19,363
Senaste medlemmen
IsseBisse
Topp