La Marzocco GS3

andersno

Well-known member
haha, grattis!

Jag hade lyckats bli övertalad av forumet att låta bli. Men nu slog suget på ordentligt igen. Kävlinge alltså... Då är det jam hos dig höst?
 

Jemo

Well-known member
ska man hålla utkik efter bfc:n på "köp&sälj" om några veckor då, eller behåller du den som back-up?
 

mrjohan

Well-known member
Detta är grymt, Fredde! :D
Avundsjukan är faktiskt inte så stor, jag kommer hänga ofta hemma hos dig, för jag är ju ändå din bror... ;)
 

Fredrik

Well-known member
ska man hålla utkik efter bfc:n på "köp&sälj" om några veckor då, eller behåller du den som back-up?

Min kära BFC kommer att säljas efter sommaren - nyservad och välpolerad. Håll utkick :)

Tack för responsen. När jag var triatlet var det viktigt att ens cykel var dyrare än den eventuella bil man ägde. Undrar om det också gäller för kaffemaskiner?

Väntan är lång och jag lovar att leverera foto, filmer och rapporter så fort maskinen står på plats Happy sommar, alla!
 

Lars

Well-known member
Detta är grymt, Fredde! :D
Avundsjukan är faktiskt inte så stor, jag kommer hänga ofta hemma hos dig, för jag är ju ändå din bror... ;)

GS/3:an sätter de vanliga sociala mekanismerna ur spel. Det hjälper inte längre att åberopa blodsband. Det är bara till att lösa biljett i entrén ;-)
 

Tobbecarnal

Member
Uj!

När jag såg att någon beställt en GS3 tyckte jag att det var riktigt coolt. När jag sedan såg att denne någon bor c:a 10km från mig tyckte jag det var RIKTIGT coolt :D

Jag önskar ödmjukast en inbjudan. Kan tänka mig att sponsra din maskin med en femma per shot :)

Skämt åsido.....säg en tia.....:cool:
 

Fredrik

Well-known member
Tänkte bara meddela att maskinen med stor sannolikhet dyker upp innan helgen! Undrar vilket kaffe jag ska ha för att matcha GS3:an. dags att fylla på förrådet.
 

Tallinn

Well-known member
Något klassiskt men med stil. Det hade ju varit kul med nåt från Firenze men jag vet inget därifrån jag verkligen gillar. Skulle ta något jag VET alltid är bra, kanske Danesi Oro eller Mauro DeLuxe?
 

mag

Well-known member
Ojoj, spänningen stiger! Hoppas på lite videos för alla oss som inte kan bevista ditt kaffe-tempel i verkligheten? ;)
 

mag

Well-known member
Är det inte lite oroväckande tyst från Kävlinge? Har den kommit månntro?
 

Forumstatistik

Trådar
14,658
Inlägg
155,673
Medlemmar
19,355
Senaste medlemmen
peter.ohlsson
Topp