cappuccino koppar.. vad ska man ha...

garwin

Active member
Hej på er alla.
Ska köpa cappuccino koppar och undrar, vad ska man ha...
Har ni några bra råd.. Internetshopar eller butiker..
Bor i Malmö så gärna här :blush:

Kom med lite idér.

//Sam
 

mag

Well-known member
Man borde bygga in ett autosvar i vissa trådar - har du kollat kaffemaskinen?
;)

Fast just i detta fall är det helt sant, absolut bästa utbudet av kaffekoppar jag sett finns just hos Kaffemaskinen, dock är det väl allra bäst i deras fysiska butiker.
 

johey

Well-known member
I väntan på att farmor ska måla färdigt mina mina Ancap-koppar jag köpte på Kaffemaskinen, skaffade jag mig ett par koppar och glas på ÖB. Fyller helt klart sina funktioner, även om det inte är någon superkvalitet. Hur som helst gav jag 9.- för en rätt snygg cappuccinokopp. :)
 

garwin

Active member
Tack för hjälpen
Det blev kaffemaskinen då jag var ute och reste..
Handle lite annat av Mattias på Te och Kaffehuset när jag kom hem.
 

Form

Well-known member
I väntan på att farmor ska måla färdigt mina mina Ancap-koppar jag köpte på Kaffemaskinen, skaffade jag mig ett par koppar och glas på ÖB. Fyller helt klart sina funktioner, även om det inte är någon superkvalitet. Hur som helst gav jag 9.- för en rätt snygg cappuccinokopp. :)

Är farmor klar ännu?
 

Fridolf

Well-known member
Jag har köpr cappu-koppar på Åhlens. Har för mig att de kostar 30 kr inkl fat. Vita, rena former och goda att dricka ur. Danesi är dock snyggare.
 

wesaft

Well-known member
Jag fyndade 8st italienska koppar igår på second hand, Nuova Point, 17cl med ytspänning, tunga och goa, 260g väger de in på, skön kant, jag gillar de skarpt :)

edit: Nuova Point Cappuccino Cup, Tulip Shape, heter de, 8st med fat för 40:- känns helt ok ;)

attachment.php
 

Bilagor

  • Cappu.Kopp.Second.Hand.jpg
    Cappu.Kopp.Second.Hand.jpg
    73.5 KB · Visningar: 74

Forumstatistik

Trådar
14,666
Inlägg
155,718
Medlemmar
19,364
Senaste medlemmen
Knivmackan
Topp