Kul maskin på blocket! (och andra ställen)

johey

Well-known member
Viking: Nej, den är nog inte tidernas bästa espressomaskin, men den verkar rätt cool annars. :) (Och bara det faktum att det finns reservdelar i Orphans shop gör det ju värt att äga maskinen. Orphan är ju alltid Orphan.)
 

PF013

Well-known member
Till det priset kan det nog inte bli speciellt fel. 3800 för en proffs-HX (jag antar att det inte är en dubbelkokare) med kvarn...
 

GLC

Well-known member
Hahahaha klockrent, det där var fan det värsta jag sett. Såg ut att vara fräscha packningar i bryggruppen :)
 

MangeH

Well-known member
Jag frågade vad högsta budet var och det fick jag inget svar på utan fick ett "tar du den för 4k så är den din"

De 2k var nog inget som hon ens ville stå för.
 

martink78

Well-known member
Oj man blir sugen! Måste vara kanonpris. Efter lite googlande ser jag att den är 64 mm skivor på, samma diameter som min pavoni zip - då borde det inte vara någon större skillnad i malkvalitet, eller?

Jag har ingen aning, men jag tror inte du har så mycket betänketid, det skulle förvåna mig om den inte redan i praktiken är såld..
 

Friulano

Well-known member
Jag ringde på den så fort jag såg annonsen, den var överenskommet såld med en person som skulle komma imorgon (13 jan).
 

Forumstatistik

Trådar
14,663
Inlägg
155,693
Medlemmar
19,363
Senaste medlemmen
IsseBisse
Topp