Kul maskin på blocket! (och andra ställen)

keex88

Well-known member
vafan äre frågan om, nu har jag jagat kvarnar och maskiner ett bra jävla tag. OCH VARJE gång så kommer jag försent. skickade ett mejl DIREKT efter Jemos inlägg och nu va den såld. ni som följt me i mitt jagande måste ju bara hålla med om att jag har inte turen på min sida.

Känns som att Buffeln tog hem segern den här gången, eller?;)
 

kellyk

Well-known member
vafan äre frågan om, nu har jag jagat kvarnar och maskiner ett bra jävla tag. OCH VARJE gång så kommer jag försent. skickade ett mejl DIREKT efter Jemos inlägg och nu va den såld. ni som följt me i mitt jagande måste ju bara hålla med om att jag har inte turen på min sida.

Känns som att Buffeln tog hem segern den här gången, eller?;)

Sorry, tror att jag är den skyldige! Jobbar för fullt på att minska maskinparken men jag kunde bara inte låta bli idag. Försöker dessutom skära ner på blocketmissbruket så idag var det ett återfall som gjorde att jag surfade in ett fåtal minuter efter att annonsen lagts ut....ja ja, jag skäms faktiskt lite.:huh:
 

keex88

Well-known member
Sorry, tror att jag är den skyldige! Jobbar för fullt på att minska maskinparken men jag kunde bara inte låta bli idag. Försöker dessutom skära ner på blocketmissbruket så idag var det ett återfall som gjorde att jag surfade in ett fåtal minuter efter att annonsen lagts ut....ja ja, jag skäms faktiskt lite.:huh:


hahaha får bara säga GRATTIS!!

men säg till när de dags för rensning i köket. jag köper gärna upp lite av allt;)
 

Jemo

Well-known member
vafan äre frågan om, nu har jag jagat kvarnar och maskiner ett bra jävla tag. OCH VARJE gång så kommer jag försent. skickade ett mejl DIREKT efter Jemos inlägg och nu va den såld. ni som följt me i mitt jagande måste ju bara hålla med om att jag har inte turen på min sida.

förr eller senare är det din tur. det handlar nog dels om slump men minst lika mycket om att söka systematiskt. när superfynden hamnar i denna tråd är det nog tyvärr oftast försent. ett annat tips är att ringa säljaren istället för att maila.


Sorry, tror att jag är den skyldige! Jobbar för fullt på att minska maskinparken men jag kunde bara inte låta bli idag.

grattis till klippet! om den funkar är det årets toppnotering (hittills).
 

kellyk

Well-known member
Plåster på såret?!

vafan äre frågan om, nu har jag jagat kvarnar och maskiner ett bra jävla tag. OCH VARJE gång så kommer jag försent. skickade ett mejl DIREKT efter Jemos inlägg och nu va den såld. ni som följt me i mitt jagande måste ju bara hålla med om att jag har inte turen på min sida.

Känns som att Buffeln tog hem segern den här gången, eller?;)

Ett klassiskt söktips på blocket och liknande sajter är ju att helt enkelt stava fel, sådant händer ju då och då när man är lite för snabb...

Finns denna kvar kan det kanske bli en bra affär:

http://www.blocket.se/vi/19353961.htm?ca=14_s&last=1

Lycka till i sökandet!
 

Forumstatistik

Trådar
14,656
Inlägg
155,656
Medlemmar
19,354
Senaste medlemmen
EMJ
Topp