Home-barista Jam på Kaffebaren på Möllan

Lars

Well-known member
Ja, kaffekvällar kan man aldrig få nog av! Allt kaffesnack gjorde att jag blev grymt sugen på att åka upp till Stockholm och kolla BC finalen!

Stort tack till Kristian (och naturligtvis till Johan också)!
 

mag

Well-known member
Shit vad nördigt kul ni verkar ha därnere! Nu måste vi sparka igång oss här i Stockholm! Hör av er om det är nån som kommer till BC så kanske vi kan tajma ett jam då.
 

treefinger

Well-known member
Fasen.. lockar ju.. vilket datum var det? Kanske hade varit fint med en riktigt stor riktigtkaffeträff i samband med bc?
 

Joakim C

Well-known member
Tack för en supertrevlig kväll, även om jag inte va så het bakom spakarna var det hur sjysst som helst.

Jag åker till LA imorron tidigt och ska försöka få ihop ett reportage om vad för svart guld de serverar där.
 

Stenqvist

www.danstenqvist.com
Nu är du lite väl ödmjuk Joakim! ;) Jag tyckte du såg ut att vara i fin form! Hade varit skitkul med en liten rapport från LA. Passa dig dock för supersizeicevanillalattewithextracreamontop bara...
 

Carsten

Member
Tack for en väldig trevlig kväll. Det er superkul att se att der finns like store kaffeentusiaster i närheten så jag inte behöver att åke til Malmö-Väst (Köpenhamn) värje gång jag er sugen på en barista jam.

Funderer just nu på om det er muligt att arrangere en Öresunds-jam her i vären.
 

Forumstatistik

Trådar
14,665
Inlägg
155,701
Medlemmar
19,363
Senaste medlemmen
IsseBisse
Topp