Malmö Espresso House

Stenqvist

www.danstenqvist.com
EH kommer ju att expandera kraftigt framöver. Är det upplagt för ett uppköp av jätten i väster när expanderingen är färdig tro?
 

Joakim C

Well-known member
Tur iaf att restaurangen är kvar. Jag måste säga att Mrs Brown serverar bland den absolut bästa maten i Malmö just nu. Pardoxalt fick jag när de öppnade den mest horribla espresson jag nånsin fått. Det var nästan två år sen men den ger fortfarande rysningar, de hade iof fått maskinen dagarna innan och bad om ursäkt för att ingen kunde hantera den men att de skulle få kurs veckan efter, så kaffet är säkert mer dugligt nu (sist jag åt där vågade jag dock inte prova igen).
 

Lars

Well-known member
Mrs Brown slängde ut maskinen ganska tidigt. Sedan dess har de bara serverat bryggkaffe. Kaffet brukar vi dock alltid avnjuta hemma efter ett besök på Mrs Brown.

Jag förstår att de får slå igen bageriet. Jag har gjort ett antal försök att köpa något där, men de har aldrig haft öppet när jag har gått förbi.

Att EH skall öppna på Davidshall känns inte precis som något lyft. Det hade varit betydligt bättre med en genuin kaffebar.
 

AA

Skottjägare
Dagens sista stopp. (Lilla Kafferosteriet först och sen Nesta).

Beställde en dubbel här med.
Fick den och döm om min förvåning när detta blev till dagens höjdpunkt! Jag har varit på 2 genuina kaffeställe och det är på "löpandebandstället" som man får sitt kaffesug tillfredställt!

Den dubbla smakade lite jordig och drog åt det kraftigare hållet.

Mina smaklökar måste varit kassa idag!

Efter detta så inmundigades X antal Kilkenny och dom smakade mumma allihopa.

Ha de´

/AA
 

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,471
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp