Ny avdelning - shopping och konsument?

Ny avdelning - shopping och konsument?

  • Absolut! Bra idé, Admin! :D

    Röster: 43 79.6%
  • Du gör ju ändå precis som du vill! :(

    Röster: 9 16.7%
  • Dålig idé! :nowink:

    Röster: 1 1.9%
  • Skitdålig idé, nu räcker det! :mad:

    Röster: 1 1.9%

  • Totala väljare
    54

Molarin

Well-known member
Är det en bra idé att samla alla trådar om e-handel, garantier och "var hittar jag en..." i en egen avdelning?

Där skulle man även kunna ha en "klistrad" tråd med länkar till alla webbshoppar...
 

johey

Well-known member
Ah. Jag tog "Du gör ju ändå precis som du vill! :(", för att det alternativet lät roligast. ;) Nej, men skulle jag få rösta 1-4 där 1 är sämst och 4 är bäst, skulle jag rösta 3, så successionsmässigt är det ju det alternativet som gäller.

Motivering: Det positiva är ju att det kan bli lättare att hitta till just trådar som handlar om nätbutikers bu och bä, samt att man slipper "smutsa ner" andra kategorier med dylikt. Det negativa, som jag ser det, är att det blir ännu en kategori, vilket medför att det blir ännu svårare att välja rätt ställe att posta i.

Usch. Lite offtopic, men jag vill kasta ett lass dynga på hela kategorikonceptets fundamentalitet. Jag upplever det sällsynt att kategorisystem fungerar bra. Det är inte ofta ett element platsar i en och endast en kategori. Ofta överlappar det på ett eller annat sätt. Däremot gillar jag "tags", som börjar bli rätt poppis. Finns det inget kategorilöst forumsystem som använder tags istället?
 

Forumstatistik

Trådar
14,657
Inlägg
155,657
Medlemmar
19,355
Senaste medlemmen
peter.ohlsson
Topp