Reservdelar Isomac

Tjena!
Jag har en Isomac Venus, den har börjat läcka mellan grupphuvudet och filtret så jag antar att det behövs en ny packning.
Jag har tagit isär och rengjort, samt tagit mig en titt på packningen. Den ser hel och fin ut, men känns dock lite hård, jag antar att den har torkat och gjort sitt.

Fråga kolon. Var hittar jag reservdelar, främst packning, till Isomac Venus? Gärna i Stockholmsområdet. Har kaffemaskinen reservdelar? Jag såg nämligen att de har avslutat samarbetet med Isomac...
 

rhide

Well-known member
Som en snabb instickare, varför tycker folk illa om Isomac helt plötsligt? Har inte sett mycket förren nu senast när det dykt upp sådär 4 personer som alla ratar dem. :unsure:
 

naga

Active member
Hmmmm.....kan det bero på att de verkar ha kvalitetsproblem :unsure:

har tidigare varit nöjd ägare till en Isomac Tea i ungefär fem år utan mer än slitageproblem, det låter som problemen är ganska nyuppkomna med läckage etc. kanske man skulle köpa en äldre isomac, nu devalverad pga. dåligt rykte till rätt kurs... ??
 

Molarin

Well-known member
Sedan försvinner väl lite av trovärdigheten och "exklusiviteten" när man skeppar tusentals maskiner till datorbutiker och elektroniklador...
 

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
Sedan försvinner väl lite av trovärdigheten och "exklusiviteten" när man skeppar tusentals maskiner till datorbutiker och elektroniklador...

Trovärdighet och exklusivitet skulle inte jag kunna strunta mindre i, det är väl bara totalt onödigt?

Men om kvaliteten inte duger, ja då är det inte mycket att ha i sortimentet.
 
Tänkte bara flika in här och säga att jag löste det hela genom att vända på packningen, så nu fungerar den som den ska, åtminstone ett tag till.
 

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,469
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp