Hur ofta besöker du RiktigtKaffe.se?

Hur ofta besöker du RiktigtKaffe.se?

  • <1 gång i veckan

    Röster: 2 1.2%
  • 1-5 ggr i veckan

    Röster: 21 13.0%
  • 1 gång om dagen

    Röster: 22 13.7%
  • Flera gånger om dagen

    Röster: 96 59.6%
  • Nästan jämt

    Röster: 20 12.4%

  • Totala väljare
    161

Budha

Well-known member
ibland är jag nog här lite för ofta.
Finns det statistik på hur många timmar man är här om dagen?
 

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
Kan man inte få rösta för "Hur många gånger lämnar du Riktigtkaffe.se om dagen?" istället? Blir lättare att räkna då... LOL!
 

Bjarne

Well-known member
Blir nog en titt till frukost och en på kvällen, samt nån glutt under dagen om det kommer postning man man gluttat in i....good or bad behaviour? ;)
 

Botia

Member
Känns som om jag har lurkat runt här konstant sedan jag hittade hit för någon vecka sedan.

Dags att börja visa sig snart kanske ...
 

lupoo

Well-known member
Jag förväntar mig snart ett samtal från IT-säkerhetsavdelningen på jobbet om varför de har så mycket trafik till sidan "riktigtkafffe.se" på de datorer som jag har varit inloggade på:blush:. Får börja jobba på ett bra svar:unsure:
 

Massiv

Massivo utan o
...nästan försummar min familj....aningen beroende framkallande att hänga här!! Molarin får styra ihop ett 12-stegsprogram för avvänjning...
 

rhide

Well-known member
Du får hänga vid espressomaskinen istället, så kanske du vänjer dig av vid forumet efter ett tag :p

Själv röstade jag bara "flera gånger om dagen" så jag är inte ens i farozonen :D
 

Kaffekärringen

Active member
...för sällan har det blitt! :( ...har ju en liten bebis att ta hand om också :D + tre andra lite större barn. Så det är svårt att hinna med som 4 barnsmamma kan jag säga att en och annan kaffe sitter som en fläskläpp för en trött mamma :lol:
 

frX

Well-known member
Det vore roligt om det i presentationen skulle stå: "Besök per dag: XX"
Vore väl möjligt att integrera i forumkoden? ;)
 
Topp