SchlagerKaffe - Vinn kaffegrejer!

ujja

Active member
Bra gjort Bobby, Marv och Molarin, vilka schlagerrävar.
Jag är väldigt nöjd med att ta några poäng här och där men hade ingen chans totalt.
 

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
Gggahahahaaa, jag sade ju att de har dragit ut på det hela till en oöverskådlig tid framöver. Kanske kommer finalen under hösten 2009?

(efter att alla telefonomröstningar gjorts om 17 gånger så att alla har fått sin tredje chans att vara med trots att de var skitkassa och förlorade).:huh:
 

archenti

Well-known member
Hmm upptäckte just att jag av mistag tog med fel artister i mitt stall :(
Trode stenhårt på Magnus Uggla, han blir alltid kung i baren :)
 

Molarin

Well-known member
Mmmm... Men bästa sånginsats tycker jag är klar. Och bästa kläder tror jag att jag vet vem som vinner... En av dessa kommer att ta sig vidare till final. Uggla vs. Nanne är svårtippat. Jag gillar inte Nanne öht men många tycker ju att hon är schlagerfestivalen.

Hmm... Jag får 10000 kr över, vad ska jag göra för dem?
 

Marv

Well-known member
Mmmm... Men bästa sånginsats tycker jag är klar. Och bästa kläder tror jag att jag vet vem som vinner... En av dessa kommer att ta sig vidare till final. Uggla vs. Nanne är svårtippat. Jag gillar inte Nanne öht men många tycker ju att hon är schlagerfestivalen.

Hmm... Jag får 10000 kr över, vad ska jag göra för dem?

Håller med om att det är svårtippat...10000kr över....det blir mycket kaffe det ;)
 

majkeloak

Well-known member
Yes!
Efter ett misslyckande under veckan på Teneriffa, blev det jackpot från Dublin!

Mobiltelefonbaserad uppgradering av stallet på en shoppinggata i Dublin efter påminnelse från min kära sambo som ringde hemifrån sverige, 40 minuter innan dead line!!!

Hon såg ju hur besviken jag blev efter missen på Teneriffa och ville väl inte utsätta mig för det igen, speciellt när avståndet gör mig svårtröstad...

Fortfarande stort avstånd till ledaren, dock... :)

/Mikael, 2-mån arbete i Dublin.
 

Molarin

Well-known member
Det ser ju ganska klart ut... Bara några omröstningspoäng kvar men stallen ser ganska lika ut så det lär inte hända något.

Såå... Vad vill du ha för pris, Bobby?
 

Forumstatistik

Trådar
14,667
Inlägg
155,720
Medlemmar
19,364
Senaste medlemmen
Knivmackan
Topp