Kaffeklubb i Stockholm

M

Medlem14302

Guest
Tack Tack Tack och återigen Tack!

En härlig sammanstrålning!

Jag och Emmelie hade det otroligt trevligt!
Blev så lyrisk att jag glömmde att vara tyst lite då och då... sorry!
Kan säga att det berodde på att det är sällan jag träffar ett helt gäng med människor som förstår eller är intresserade av det man säger. Blev som en puttrande kastrull som höll på att koka över!

Ang. klubbens fortsättning....
Är det någon som vill ta på sig ansvaret och skriva ner på forumet vad vi pratade om och vad som lades på förslag?

Helst lite ingående...

Jag tar mer än gärna på mig att skriva ner början på ett protokol mm.

TACK!!!!!
 
M

Medlem14302

Guest
Har några frågor.

Efter vår träff i Sthlm så blev jag tagen av detta med klubbar.

Skulle jag kunna få äran att skapa en logotyp samt förslag på betygsprotokol som kan användas vid besök på olika kaffebarer?

Sedan undrar jag kan knåpa lite på koncept och liknande för det.
Skulle vara roligt om klubben kunde ha olika chapters. Coffeklub Sthlm, CoffeClub Gbg, CoffeClub Malmö osv.
 

treefinger

Well-known member
Har några frågor.

Efter vår träff i Sthlm så blev jag tagen av detta med klubbar.

Skulle jag kunna få äran att skapa en logotyp samt förslag på betygsprotokol som kan användas vid besök på olika kaffebarer?

Sedan undrar jag kan knåpa lite på koncept och liknande för det.
Skulle vara roligt om klubben kunde ha olika chapters. Coffeklub Sthlm, CoffeClub Gbg, CoffeClub Malmö osv.

Jag tror jag talar för de flesta när jag säger att du har vårt förtroende! Vore kalas, verkligen!
 

von Thor

Kaffevision
En tung logotyp är ju a och o i dessa sammanhang, så alla bidrag är varmt välkomna! Du kanske redan har ett första utkast?

Tycker det låter som en utmärkt idé med olika grenar runt om i landet. Då kan man ju ha ett årligt års-jam med alla grupperna från hela landet! Ungefär som dreamhack, 6000 kaffenördar som extraherar 24/7! (kanske fått lite hybris nu:)
 

Bjarne

Well-known member
hehe, det är nog svårt när koffeinet kickar in! :)

Ska man kalla det "Dream extract" eller "Espresso Erotica"? ;)
 
M

Medlem14302

Guest
Logotyps förslag samt protokol mm mm är på g!!

Hoppas på en plats i styrelsen!
 

kaleii

Well-known member
Ahh... jag vill vara med! :) Argh, jag ligger bakom med kaffenördandet och vill träffa andra.
 
Topp