Sidan 2 av 20 FörstaFörsta 123412 ... SistaSista
Resultat 9 till 16 av 153
    Citat Ursprungligen postat av Molarin Visa inlägg
    Kameran ska med! Någon som har en Nikon SB 600 till salu?
    Blir ju miniträff för D70Sverige där jag också är med. Ingen blixt till salu, tar med kamera, SB-800 och extra batterier så kan vi samsas.

Ny SB-600 kostar 2295 hos Fotokungen.

Om jag hinner kommer gärna även jag... och jag tar tveklöst med kamera, men nej, jag säljer inte mina blixtar... :-)

Tar med nya D80'n då så kan vi ha nikonklubb samtidigt
    Kul att vi inte blir ensamma! Blir det bra gensvar är alltså tanken att det blir fler tillfällen för lek- och fikastunder hemma och ute framöver.

jag är inte avskräckt

Trots att jag nyligen återhämtat mig från kaffeköret hemma hos MAG för en dryg månad sedan, är jag intresserad.
    Trodde ett tag att jag hade blivit allergisk mot espresso, [] men det har gått över []. Det blev kanske lite för mycket av det goda den där eftermiddagen i december...

Ser verkligen fram emot att testa någon riktig stockholms-espresso-bar, har inte vägarna förbi sådana så ofta. Det enda jag har vägarna förbi ofta är "coffecup" bredvid gången mellan tunnebanan och pendeln, och det stället räknar jag inte in i kategorin bra espresso.

/Mikael

Senior Member Marvs avatar
    Reg.datum
    mar 2006
    Jag kommer gärna !
    Vågar man ta med en Canon bland alla Nikon
    La Scala Aida, Rossi RR81, Xpessivo Barista

Oj, det här låter spännande. Ska försöka ta mig loss från Uppsala o åka neröver.

Sånt här får man ju inte missa.

Administrator Molarins avatar
    Reg.datum
    mar 2006
    Härligt!

Blir kul som attan! Kör Ilias fortfarande 5 estate?

Jag tror han skulle få in en specialare snart, en sån där som inget vet vad det är. Hoppas den är kvar tills på söndag.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •