Kaffeklubb i Stockholm

von Thor

Kaffevision
Men tänk om man tar med sig nått som ingen vill ha? då får man ju släpa hem sin gamla 250-grammare. vilken prestationsångest jag fick nu!
 

mag

Well-known member
Det kom ju från rätt person... du som har en hel butik att välja från, se bara till att plocka bort grejerna från hyllan sen om de blir impopulära ;)
 

von Thor

Kaffevision
På kaffemaskinen roslagsgatan, när jag är ledig så fikar jag på ringvägen 108, (känner de som jobbar där så jag får billigare pris på espresso och cappuccino, eller gratis om jag gör den själv, fast då blir den inte lika bra så jag brukar låta nån annan göra den)
Det blir nog svårt att hitta nått som jag kan byta med dig med. Kanske om jag hittar min gamla Chiapaz eller vad den hette från EstateCoffee från Te&Kaffehus1, men då blir den ju som sagt gammal.
 

treefinger

Well-known member
Ah.. roslagsgatan.. var det där jag var o kikade på twin måntro? Då tror jag nästan att jag såg dig. Var där med en polare innan jul med en massa systemkassar, systembolaget hade sina decembernyheter (mackmyras 03:a osv osv..). Det var någon dam som demade den lite, och nån långsmal kille (du?) rusade precis iväg när vi kom..

Var inte en själ i butiken när vi anlände

roslagsgatan.. ligger det "bortanför" östermalm?
 

von Thor

Kaffevision
Den långsmala va nog inte jag, men om det var du med en massa systemkassar så såg jag dig i alla fall, gick knappast att undgå!

Jo roslagsgatan ligger väl bortanför Ö-malm. I sibirien rättare sagt.
 

von Thor

Kaffevision
Fick precis reda på från Ilias på Cocovaja att han har stängt på söndagar. Han har inte hunnit ändra på hemsidan. Så vi får hitta ett annat ställe, kan väl inte vara svårt i denna stad? Så, några förslag?
 

Rozzo

Well-known member
Aj då, det var ju inte så bra.
Söndagar är ju liksom inte den bästa dagen att försöka hitta ett ställe som har gott om plats. Non Solo kanske? Molarin ville ju även förbi Sosta iof. men det kan ju bli lite trångt.
 

mag

Well-known member
Ajdå, det var illa... Vi lär ju bli ett gäng så det vore ju bra om det är ett ställe som sväljer lite folk! Vad tror ni om Non Solo eller möjligen Nero om de har öppet? Mellqvist lär bli lite trångt?
 

Senaste inläggen

Forumstatistik

Trådar
14,655
Inlägg
155,653
Medlemmar
19,354
Senaste medlemmen
EMJ
Topp