Finns inte den bönsort du vill ha att köpa i Sverige?

Lassekongo

www.gokaffe.se
Asså, Arto, du får absolut passa dig så att du inte blir beroende :lol:

Man måste inte vara mästare på allt för att få tycka till om bönor! Uppskattar alla som tycker... Det är ju oftast något man hört om som låter spännande som man skulle vilja prova, är det inte så det börjar? Hur det slutar, ja inte vet jag... För att citera en Lorryfilm: "sedan blir allt svart" ja som i kaffe då förståss!
 

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
En liten undran bara, väntar du fortfarande på fler sorter?
Kan ju vara så att de bönor som redan finns med på listan anses som de intressantaste av de flesta, och därför ploppar det inte upp fler förslag? :)
 

Lassekongo

www.gokaffe.se
Jag hade väl någon slags vag förhoppning om att fler skulle tycka till, särskilt nu när det samtidigt finns en annan tråd om rättvisemärkt/liknande kaffe...

Men jag har väl inte kommit riktigt till skott ännu att slänga upp omröstningen, för vi har väl tillräckligt med intressanta sorter att rösta på nu gissar jag.
 

cango

Well-known member
En liten undran bara, väntar du fortfarande på fler sorter?
Kan ju vara så att de bönor som redan finns med på listan anses som de intressantaste av de flesta, och därför ploppar det inte upp fler förslag? :)

Håller med.

Finns ju hur många varianter som helst egentligen, men de som finns på listan är väl en bra början?
 

Lassekongo

www.gokaffe.se
Då så, nu ligger omröstningen ute. Jag vet ju inte ifall jag kan lyckas få tag på alla de sorter som nu ligger på listan, men det är ju ändå en bra början!

På 31 dagar borde väl de som är intresserade hinna rösta..

:)
 

Senaste inläggen

Forumstatistik

Trådar
14,652
Inlägg
155,620
Medlemmar
19,351
Senaste medlemmen
Zeepreeme2
Topp