RSS?

Björn

Well-known member
Den RSS-matning som jag hade på den gamla sajtversionen fungerar inte längre, och jag hittar inget sätt att återställa den. Stöds inte RSS längre? Synd i så fall, det var för mig en väldigt praktisk finess.
 

Björn

Well-known member
Tack för snabb respons, men det verkar inte som den uppdaterar som den skall. Just nu visar RSS:en som senaste inlägg ett från 14.57 idag, men det finns många senare inkomna.
 

Molarin

Well-known member
Det verkar som att den bara skickar nya trådar/ämnen och inte varje inlägg. Ska kolla på detta i morgon. Nu håller jag på med andra spännande grejer!
 

Björn

Well-known member
De andra spännande grejerna blev klara tidigare än väntat. Kollar upp RSS nu.

Hur har det gått med detta? Det verkar som du sade att endast nya ämnen dyker upp i RSS:en, vilket åtminstone för mig är tämligen värdelöst. Men är det så, så får jag väl vänja mig vid att titta igenom forumen för hand igen. Tack i alla fall för besväret.
 

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
Hmmm, lade glad i hågen till Riktigtkaffe som RSS feed i min www.superstart.se som jag modifierat till perfektion! ... men jag får bara se gamla trådar i RSS feeden? Matad med skåpmat, snart blir det väl Euroshopperkaffe också...
 

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,467
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp