Bifogade filer?

Molarin

Well-known member
Har ingen koll på upp-/nerproportioner. Men jag ska fundera lite under helgen så att jag hittar en lösning innan "Herr Galning" kreverar.
 

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
He he he. Men även om du skulle strunta i hur jag mår psykiskt under dessa tortyrförhållanden så måste du hålla med om att det är ohållbart att varje medlem bara får posta 200kb i bilder. Eller hur?

Jag menar... det blir ju bara ett par bilder. Sedan måste man börja radera bilderna för att kunna posta något nytt, och hur kul är det för nya besökare till forumet om de bara hittar en massa trådar som är trasiga och läser intresserat om folks kreationer och coola mskiner, snygga rosettas osv... bara för se att inga av bilderna finns där?

Det kan ju få vem som helst att "b-stämpla" ett forum. Jag vet i alla fall vad jag anser om forum som fellänkar till saker och som inte har kvar de bilder trådarna handlar om och folk diskuterar...:blush:
 

arto

Well-known member
Var tacksamma så länge det finns en Molarin. Jag klarar mig utan bilder om så... krävs.
 

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
Jamen nu är det väl ändrat sedan länge eller? Sitt fan inte här och klaga! :angry:

Sedan länge vet jag inte. Kanske är/var det någon bugg på mitt konto tidigare idag, får DÅ var det i alla fall inte ändrat.

Har du ändrat nu? Bra, tackar, utmärkt. Men en trevligare post som svar i tråden där frågan tas upp hade ju varit ett utmärkt sätt att upmärksamma folk på att frågan om bifogade filer är löst. Eller? :blush:

Varva ner, ta en espresso. :)
 

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
Ah, jag smittar frispråklighet omkring mig? :D
Det var mest den vreda smileyn (eller ska vi kalla de för koffeyn här?) som gjorde att du såg arg ut...

Arg var jag klockan mittinatten när jag bökade med mina första försök till bifogade bilder och misslyckades... Men det går så snabbt över så. :)
 

Forumstatistik

Trådar
14,630
Inlägg
155,466
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp