God Jul!

frX

Well-known member
Hoppas ni får en riktigt trevlig kaffe-jul med alla kvarnar, maskiner och bönor tomten kunnat plocka ihop åt er :p
Själv får man nog nöja sig med te och bryggkaffe under julen då jag tillbringar den hos föräldrar och svärföräldrar :roll:

En riktigt God Jul till er!
 

Kaiser

Well-known member
God espresso på er!
Skall försöka överleva dagarna fyra utan riktig espresso. I Karlstad lär det inte finnas någonting som kan liknas vid espresso, men, men någontings skall man väl kunna hitta.
 

lupoo

Well-known member
Kaiser sa:
God espresso på er!
Skall försöka överleva dagarna fyra utan riktig espresso. I Karlstad lär det inte finnas någonting som kan liknas vid espresso, men, men någontings skall man väl kunna hitta.
Gasbrännare+Moka 8) eller Nespresso ??? Du kunde ju tagit med dig "jobb-setupen" för att garantera "RiktigtKaffe" ;)
 

Kaiser

Well-known member
Svärföräldrarna saknar gasolbrännare. Konstigt trodde det ingick i var mans hem. (Hädan efter skall jag alltid undersöka om folk jag skall besöka har antingen brännare eller en riktig kaffemaskin)

Nespresson får vila sig lite över julen. Jag kan starkt rekommendera att ni skaffar er en nespresso till jobbet.
 

Forumstatistik

Trådar
14,615
Inlägg
155,381
Medlemmar
19,320
Senaste medlemmen
Stormbringer
Topp