Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 8 av 18

Ämne: God Jul!

God Jul!

Hoppas ni får en riktigt trevlig kaffe-jul med alla kvarnar, maskiner och bönor tomten kunnat plocka ihop åt er
    Själv får man nog nöja sig med te och bryggkaffe under julen då jag tillbringar den hos föräldrar och svärföräldrar :roll:

En riktigt God Jul till er!
    01001000 01000101 01001010

Senior Member wesafts avatar
    Reg.datum
    mar 2006
    God Jul

Bara att stämma in.. hoe hoe...
    latte art | Jag har inte tid att dricka dåligt kaffe

God Jul!

Ho Ho Ho...
    Dyrt kaffe är ett billigt nöje.

God Jul på er kaffevänner!
    Låt oss sprida vår kaffekärlek över nära och kära :wink:

God espresso på er!
    Skall försöka överleva dagarna fyra utan riktig espresso. I Karlstad lär det inte finnas någonting som kan liknas vid espresso, men, men någontings skall man väl kunna hitta.

Citat Ursprungligen postat av Kaiser
    God espresso på er!
    Skall försöka överleva dagarna fyra utan riktig espresso. I Karlstad lär det inte finnas någonting som kan liknas vid espresso, men, men någontings skall man väl kunna hitta.
    Gasbrännare+Moka 8) eller Nespresso ??? Du kunde ju tagit med dig "jobb-setupen" för att garantera "RiktigtKaffe" :wink:

Svärföräldrarna saknar gasolbrännare. Konstigt trodde det ingick i var mans hem. (Hädan efter skall jag alltid undersöka om folk jag skall besöka har antingen brännare eller en riktig kaffemaskin)

Nespresson får vila sig lite över julen. Jag kan starkt rekommendera att ni skaffar er en nespresso till jobbet.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •