Svårt att komma in på Riktigtkaffe.se ?

treefinger

Well-known member
Jag har under senaste tiden haft problem med att komma in på forumet. Det har blivit ping timeout ett antal gånger under kvällen. Är det fler än jag som haft lite problem med att komma in?
 

Molarin

Well-known member
Molarin testar nya grejer... Men inte skulle jag släcka forumet i nästan en timme utan att säga till först.

Webhotellet har haft problem med servern i dag och förhoppningsvis ger ett sånt här avbrott oss lite ny och kraftfull hårdvara. För så här kan vi ju inte ha det.

RiktigtKaffe.se 2.0 börjar närma sig. Vill ni ha allt på en gång eller portionerat lite i taget?
 

Peter

Well-known member
MySQL-fel? Jag såg precis vad ni pratar om: :)
Typiskt. Ett tips till alla: innan ni klickar "skicka" eller "förhandsgranska", markera och kopiera inlägget så att det inte går förlorat. Så, med det sagt och rekommenderat skall jag skriva om det jag höll på att skriva på...



Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Lost connection to MySQL server during query in /home/molarin/public_html/riktigtkaffe-se/db/mysql4.php on line 48

Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/molarin/public_html/riktigtkaffe-se/db/mysql4.php on line 330

Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/molarin/public_html/riktigtkaffe-se/db/mysql4.php on line 331
phpBB : Critical Error

Could not connect to the database
 

Molarin

Well-known member
Peter sa:
MySQL-fel? Jag såg precis vad ni pratar om: :)
Typiskt. Ett tips till alla: innan ni klickar "skicka" eller "förhandsgranska", markera och kopiera inlägget så att det inte går förlorat.

Eller så trycker man bara "bakåt" i sin webbläsare. Funkar iallafall i Safari.
 

Molarin

Well-known member
Men naturligtvis är det här inget som ska behöva hända. Inte så ofta att det upplevs som ett problem iallafall.
 

Senaste inläggen

Forumstatistik

Trådar
14,655
Inlägg
155,652
Medlemmar
19,354
Senaste medlemmen
EMJ
Topp