Auktion om knockbox avslutad! 650:- blev vinnande bud!

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
Jag har en Isomac rostfri knockbox över, jag behöver den inte längre eftersom jag har en infälld i bänkskivan nuförtiden. :) En sådan här "lådvariant" på knockbox är väldigt platsbesparande, man kan ha den under sin kaffekvarn och den tar då inte upp något extra utrymme i köket.

Ni kan hitta exakt samma knockbox här för 1.150:-
http://www.kaffemaskinen.se/webshop/show_product.aspx?ProdID=236&SubCatID=9

Min knockbox är använd under ungefär 6 månader, så den är i nyskick!
Vad blir priset då? Tja, varför inte köra med en rolig auktion?

Vi börjar med ett toklågt pris på 500:- (det ÄR billigt som sjutton och jag vete fasen om jag egentligen vill sälja den så billigt, men måste man så måste man...).

Vill Ni lägga ett bud så skriv ett inlägg i tråden med pris, vi kör auktionen i en månad. Ska bli kul att se om det blir någon action här på forumet. ;)
 

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
Första budet inne... Och det är än så länge ett vinnande bud... 8)

EDIT: Vi får se om vi kortar ner det lite grann... Beror på om det blir någon action på auktionen, skynda Er att bjuda, snart kan auktionen vara över... 8)
 

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
Tar du inte hand om dina grejer Cheff? ;)
Man får vårda prylarna och hantera de varsamt. :)

Det är klart att den inte är inplastad längre, men en knockbox i rostfritt får man fasen kämpa för att nöta ut, särskilt under 6 månader. ;)

Det är ju inte dirket massor med mekaniska grejer, elektronik och slitagedelar.
 

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
Jag tänkte just på den här auktionen igår kväll och tänkte bumpa tråden...
Vilken tur att det inte behövdes. 8)

600:- vinnande bud... Jag ska tillägga att folk INTE ska räkna med någon fast auktionstid. Jag avslutar nog auktionen inom en vecka, så vill någon lägga ett bud så får de lägga ett bud nu. Jag hatar sk. "snipers" på nätauktioner och tänker inte glädja någon sniper i den här auktionen. ;)

[Sniper = En person som vänar tills de sista sekunderna på en nätauktion och sedan snabbt försöker få till ett vinnnande bud, så att ingen annan hinner bjuda över deras bud eftersom auktionen tar slut .]

EDIT: Stavvfel...
 

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
Oooppss, hade nästan glömt den här tråden... :shock:

OK, 24 timmar kvar tills auktionen tar slut säger vi.

Inkommer inget högre bud före kl. 18:00 måndagen 27 november 2006 så slår jag både en, två och tre gånger med auktionshammaren (dock inte på knockboxen ;) ) och det då rådande högsta budet anses som vinnande.

Oavsett om någon bjuder 100.000:- kl. 18:02 (jag håller fast vid mina principer, tror jag...).

The countdown has started... Bjud nu gott folk, det är freakin billigt! Halva priset... synd att sälja den så billigt, men det är ingen mening att spara den bara för sparandets skull heller... :roll:
 

Rosetwig

Member
sikken tur att jag hittade till denna avdelning :D

Eftersom du inte va särskilt förtjust i sk "snipers" får jag väl frångå mina principer och försöka vinna budgivningen ändå ;)

Jag lägger 650 sek till att börja med !

//Jonas

ps. hoppas alla andra forummedlemmar har datorstrul :lol: ds.
 

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
Ah, trevligt! Hmmm, nu bäddade jag ju i och för sig för "snipers" när jag skrev en sluttid... :?

Men det känns som jag måste sätta punkt för det hela, annars kommer jag bara att glömma det hela igen. Vi får se var det slutar, skulle inte bli förvånad om du vinner för 650:-. :)
 

ficklampa

Well-known member
aa din bild liknar mannen som körde mig till skolan=)
eller, han såg iofs rätt snäll ut och brukar le rätt mycket men samma ...ansikte :lol:
 

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
Första... andra... tredje... KLONK!

DÄR föll auktionshammaren (för ett par timmar sedan...), och den lyckige vinnaren blev Rosetwig som vann auktionen till priset av 650:- svenska riksdaler!

Padapampampampaaaaa!!! [trumpetfanfar]

Den lyckige vinnaren kommer att kontaktas via PM, och Ni andra för gråta ut över en god espresso och knacka ut pucken i händerna och mumla "nästa knockbox SKA jag vinna...".

Tack för en trevlig auktion allihop! 8)
 

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,469
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp